Gå til innhold

Cathrines cab prosjekt :)

Ranger emnet


cathrine

Anbefalte innlegg

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yes, da er den gamle motoren ute av bilen, og i morgen er det tid for å sette i den nyinnkjøpte. Begynner å få teken på å ta ut golf motorer nå... Hehe... :)

Motorjekken og 2 kjekke "mannfolk" er jo god hjelp da! Så jeg klager ikke! Bortsett fra at de ler av meg når jeg står med det blonde håret til alle kanter nedi motor-rommet, banner og skrur. Skralle er min bestevenn ellerno... yodude

 

Hehe, skal skrive åssen det går i morra! happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:partyon

Søt bil da! Morsomt prosjekt, skal følge med på dette :) Stå på! Ekte jentecab dette da ;)

 

 

 

Morsomt men frustrende til tider. Hehe, ekke helt jente cab ennå.... Har noen morsomme ideér på lur, men får vente å se om de skal gjennomføres... Men det blir noe lakk og noe annet snax etterhvert. Må bare vente til over nyttår når jeg får ny jobb, og større inntekt. Tjener ikke fett på å være dagmamma, men dauer ikke av overarbeidelse heller da! :)

 

Blir ikke noe skruing i dag da, må i familietragedie. birthday Ehh, og ut å sladde litt... :partyon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi fått flyttet over girkasse, servo og satt på innsug og eksosmanifold. Så har vi fått senket motoren i bilen, og satt på to motorfester. Regner med at vi i løpet av morgen dagen skal få på plass de resterende motorfester, eksos og drivaksler. Så håper jeg jo at det er mulig å jobbe så effektivt at vi kan få koblet alt og prøvd å starte den, men er litt forsiktig med optimismen for den har sviktet meg så mange ganger før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår