Gå til innhold

Cathrines cab prosjekt :)

Ranger emnet

cathrine

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da tror vi at vi har funnet grunnen til at oljelampa lyser og hyler... Så håper på å få ordnet det i løpet av morgen dagen! Så driver jeg å trekker kabler til annlegget som forhåpentlig skal inn i løpet av de neste 2 dagene. Har aldri gjort dette før, så det er veldig morro å prøve seg litt. Vi har tatt ut dash'en for å komme til alt av ledninger i alt dette oljelampe styret, så var ikke så stress å trekke nye høytalerkabler...

Må bare få ordnet giringa og vannpumpa, så er det bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror vi at vi har funnet grunnen til at oljelampa lyser og hyler... Så håper på å få ordnet det i løpet av morgen dagen! Så driver jeg å trekker kabler til annlegget som forhåpentlig skal inn i løpet av de neste 2 dagene. Har aldri gjort dette før, så det er veldig morro å prøve seg litt. Vi har tatt ut dash'en for å komme til alt av ledninger i alt dette oljelampe styret, så var ikke så stress å trekke nye høytalerkabler...

Må bare få ordnet giringa og vannpumpa, så er det bra! :D

Good shit :)

Må si ifra hva grunnen evt var da.. så lærer vi andre noe også

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good shit :)

Må si ifra hva grunnen evt var da.. så lærer vi andre noe også

Fant ikke ut hva som er feil! Har byttet alt av oljesensorer og ledninger! Nå blinker og bråker oljelampa istede for å bare lyse og bråke. Noen som har koblingsskjema?

Har fått kobla litt ledninger til spilleren min i dag da, men den ville ikke funke. Ville kun eject og putte inn cd'n, var kun da det kom lys og noe skjedde... :(

Tipper det er strømmen til tenninga...

Har knota skikkelig med dørpanelet i dag, måtte gjøre noen forandringer pga høytalere og diskanter. Skal ta bilder av alt som er gjort. Kommer sikkert bilder i morra!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hender at sikringa ryker når man setter inn anlegg, sjekk også om ledningene bakpå spilleren er godt nok satt fast. Rart med den oljelampa, kanskje bare best å fjerne den hvis ikke det er noe annet feil med oljen? Da må du sjekke peilepinnen litt oftere da :)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hender at sikringa ryker når man setter inn anlegg, sjekk også om ledningene bakpå spilleren er godt nok satt fast. Rart med den oljelampa, kanskje bare best å fjerne den hvis ikke det er noe annet feil med oljen? Da må du sjekke peilepinnen litt oftere da :)

Har bare koblet til frontsettet og spiller'n og det burde vel sikringen tåle. Og veldig rart at den ville ta ut og inn cd'n, men det var det. Men, det er ikke min største bekymring.

Den oljelampa er bare merkelig. Har satt inn oljetrykksmåler og har jo bra oljetrykk... Vet ikke helt hva det kan være... Er masse olje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider