Gå til innhold

Golf Vr6 Turbo

Ranger emnet

firestat

Anbefalte innlegg

yummy Måte testa felgane i dag, høyrte rykte om at det tok borti calibtera frame, noe som dei gjorde(store bremse:), må ha spacer frame på ca 3mm, (har ikke toke på dekke i tilfelle det ikke passet), No spørs da om da går når dekka kjem på :shake :)

Er 18" i tilfelle dåkke lurte..

DSC00036.jpg

Kjører kun biler så e rieger stylling på

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yummy Måte testa felgane i dag, høyrte rykte om at det tok borti calibtera frame, noe som dei gjorde(store bremse:), må ha spacer frame på ca 3mm, (har ikke toke på dekke i tilfelle det ikke passet), No spørs da om da går når dekka kjem på :shake :)

Er 18" i tilfelle dåkke lurte..

Samme problemet som eg har da med ASA felgene

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Oi dæven, jævli pent! :)

Takker, da blei liksom litt kjekare å sjå speilbilde av bilen me desse felgane, litt uvant(har hatt dei momo felgane på i snart 4 år), men eg ska nok bli vane me dei:)

Golf Vr6 Turbo.........

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ja no tenke eg det er ein som kjøre rundt med eit stort smil rundt munnen sin, kjempe dette.

Får se hva jeg får gjort med min i påsken, men blir nok litt arbeid med den ja, bare å svinge utover.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ja no tenke eg det er ein som kjøre rundt med eit stort smil rundt munnen sin, kjempe dette.

Får se hva jeg får gjort med min i påsken, men blir nok litt arbeid med den ja, bare å svinge utover.

Jepp smillet er super stort, felgane gikk på uten noe form for subing og skraping:) Må vel ta en bergens tur, så antar eg at golfen din er sommer klar:spin

Golf Vr6 Turbo.........

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, må sei at dei felgane gjorde utrulig mye me bilen:) Ska ta fleire bilder når været tillater det, noe som tyder på at det blir en stund te:)

Bale me å få ferdig dei siste detaljer før sesongen begynne, blir litt kjekkare denne sesongen når eg har felger som eg er fornøyd me...

Golf Vr6 Turbo.........

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider