Gå til innhold

Golf Vr6 Turbo

Ranger emnet


firestat

Anbefalte innlegg

Min blir brukt en del da vingen lager en merkelig turbulens der vannet drypper på ruten hele tiden med skittent vann.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Noe nytt?

 

 

Tja, er noe på gang da, hjulbuane bak blir valset i desse dager, cupswingsa er fjernet bak, ska skifte noen slitasje deller samt få den på sin årlige servis, få i en bensin regulator, så blir da å få den i benk, er vel det som er målet denne sommern:cool:

 

Bilder kjem så fort bilen kjem igjen...

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel fort over 250 ville ponnier i denne nå tenker jeg?

 

Nai, er vel ikke så mye vil eg tru, kansje MAX 220, slik eg har det, skal eg ha meir må vel eg inn i maskinen å begyne å meke...

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel klare å hente ut 250 av den uten noen ingrep i motoren! hvor mye er det du lader nå da? pga de selger jo kompressor sett som klarer 260+ uten ingrep!! ladetrykket er det jo som teller her! så jeg tror ikke det skal være noe stress å presse mot 250+ av denne uten å gjøre noe spesielt. men skal ikke si det 100% sikkert.. hvordan Turbo er det du har i denne? om du ikke har IC så skaff deg det fort :D

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel klare å hente ut 250 av den uten noen ingrep i motoren! hvor mye er det du lader nå da? pga de selger jo kompressor sett som klarer 260+ uten ingrep!! ladetrykket er det jo som teller her! så jeg tror ikke det skal være noe stress å presse mot 250+ av denne uten å gjøre noe spesielt. men skal ikke si det 100% sikkert.. hvordan Turbo er det du har i denne? om du ikke har IC så skaff deg det fort :D

 

Spørs vel om det er så lurt å mose på ladetrykk med 10:1 i komp?

IC er sikkert smart ja.

 

Takk hei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten Ic på den da, er skjult av naturlige grunner, er vel ikke maskinen eg er redd for heller girkassa, men me 250hk antar eg at det kan bli formye spinning, er jo feilhjuls trekk... bilen går grett nok no da, men kunne gått bedre:)

 

Når bilen kjem him igjen så ska eg få testet efektet.. Så får me sjå om da blir gjort noe meir, ska ikke ha mindre en 220......

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår