Gå til innhold

Golf Vr6 Turbo

Ranger emnet

firestat

Anbefalte innlegg

Det er surt ja, heldig som fikk skiltnummeret da! hehe.. er værre å få det med seg når en har nok med å holde seg på veien og det bærer til skogs :D

Hehe, hadde vore en del værre da... isåfall no når eg berre har del-kasko, va ikke heilt hundre prosent sikker på om han va i meg, så eg berre noterte skilt nr, for sikkerhetens skuld.. :op guffet litt for mye med anlegget, men han viste han va i... Kunnet jo ha stoppet, men eg trur han va stresset... For alt eg veit så er det ikke sikkert at han har lappen:) Hadde ikke akkurat tallent

Kjører kun biler så e rieger stylling på

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker ikke å gjøre noenting nå om dagen.. ingen som liker det uansett..

KJØR PÅ sier jeg! ;)

Takker...

Grett at folk seier at da er ting eg burde ha gjordt anleis, men når dei meiner at heile bilen er noe dritt så kan dei berre halde kjeft... Noe eg ikke treng å vite :thanks

Golf Vr6 Turbo.........

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er fett jeg at noen bygger en bil som skiller seg ut! Det skal du ha for gutt! Liker den golfen der!

Gi blanke faan i det negative som kommer, tenk som meg, de er bare misunnelige ;) hjelper alltid å tenke slik! om det er tilfelle eller ikke er en annen sak.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. ikke legg ut noen tråd om du ikke tåler å få noe annet enn positive tilbakemeldinger. og jada, jeg hører hva du sier, du tåler konstruktiv kritikk.. bla bla bla.. men denne bilen var noe av det værste jeg har sett, og det er min mening. det er nok flere som liker bilen din... men jeg er ikke en av dem

Syns du skal holde deg vekke fra tråden jeg. Hva har du uansett å stille opp med viss du ikke liker bilen i det hele tatt. Forventer du kanskje at han skal bygge bilen slik at du syns den er pen ?

Uansett så blir det vel vanskelig og ta i mot kritikk fra en som kjører en SLETEN golf som er har døpt "lofoten golfen".. :eek:

Te slutt ska komme med et forslag til deg , ta åsså tre deg ner på vaskekosten din skada lillebo........ :deng

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med om alle som ikke har noe å si som har med bilen å gjøre bare holder det for seg selv eller tar det på PM..?

Å ødelegge en fin tråd som dette med personangrep, dissing av andre sine prosjekter, og annet unødvendig piss er så jævla unødvendig, og synd for både trådstarter og for de som vil lese her.

Greit at både positiv og negative kommentarer kan gis, men det er lov å si det på en saklig og konstruktiv måte, for som en fyr her prøvde seg på;

All kritikk er ikke konstruktiv kritikk. Om du mener det, så bør du kanskje finne ut hva konstruktiv kritikk er.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gi en stor Takk til alle som liker bilen.... Tar i mot all negativ og positiv omtaler.... Men da verste eg ser rundt om kring er tråder om en eller annan bil det det plutslig er mitt inne i tråden står: Bilen din er stygg, liker ikke en ting me den.... JA, jækla kjekt.. Vist du har så stort behov for å si noe slikt, heldt da for deg sjølv, elle vist du MÅ berre få da sagt sendt en PM, prøve å lage en tråd som er litt seriøs, en tråd da går an å lese uten at det er tusen innlegg om bilen er fin eller ikke...

Forventer ikke at alle ska like den, sei da du måte meine, men husk at det bør vera litt saklig, treng vel ikke å forklare ka som er saklig info og da som ikke er saklig!?

Så vist da va noen så blei lei seg, så beklager eg det... Så setter me en stopper der, ver så snill, vil ikke at tråden ska bli stengt...

Golf Vr6 Turbo.........

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godkjent :wonder Har ikke komt så langt, skal gjer et tapert forsøk te neste år, har ikke igrunn peiling på ka som må til for å få da godkjent...

Ska ta en annonym telefon til biltilsynet,dei kan vel ikke vera så vansklige :hug:

Golf Vr6 Turbo.........

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAA

patetisk at alle de andre med golf kommer å legger negativ feedback her når de selv kjører alt orginalt med standard 1,8l motor... Morer meg skikkelig her...

Saken er den at dere faen ikke har råd til å gjøre dette han har gjort og er sjalu.. ferdig med det... Bilen er rå, likte alt med den... :driving

STÅ PÅ

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAA

patetisk at alle de andre med golf kommer å legger negativ feedback her når de selv kjører alt orginalt med standard 1,8l motor... Morer meg skikkelig her...

Saken er den at dere faen ikke har råd til å gjøre dette han har gjort og er sjalu.. ferdig med det... Bilen er rå, likte alt med den... :driving

STÅ PÅ

Takker!!! hehe, ikke so godt å sei ka da e....

Begynner sansynligvis å demontere bilen invendig i måren, ska ta vekk cd-spileren, og sette inn en skjerm der i staden... Cd spileren blir flyttet ned...Ska selfølgli ta bilder, men dette er sikkert et års prosjekt :op

Golf Vr6 Turbo.........

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider