lowpaz Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hei! Har lenge fundert på hva dette lille "Tyske flagget" som mange har bak på bilen står for, noen som vet? Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det står nok for Tyskland, og er nok på bilen til en stor fan av tyske biler, på samme måte som en del av oss italiofile har det italienske flagget som klistermerke på bilen. http://www.crwflags.com/fotw/flags/it.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Kan det være dette du tenker på: Link Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 og sånn ser det tyske flagget ut for de som lurer på det. ;) Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowpaz Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Kan det være dette du tenker på: Link ah, ja akkurat.. Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hei! Har lenge fundert på hva dette lille "Tyske flagget" som mange har bak på bilen står for, noen som vet? Det gjorde jeg og :D. Som sagt er det lakk og karosseri-beskyttere DITECs merke, som viser at man har behandlet bilen hos dem. Litt som Tektyl-behandlig, tror jeg. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det gjorde jeg og :D. Som sagt er det lakk og karosseri-beskyttere DITECs merke, som viser at man har behandlet bilen hos dem. Litt som Tektyl-behandlig, tror jeg. Tecktyl er ei svart guffe( 2 guffer faktisk) som man sprayer der man ikke ser for å beskytte mot rust. Ditec er en avansert polering kan man vel si, som beskytter lakken på bilen. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det gjorde jeg og :D. Som sagt er det lakk og karosseri-beskyttere DITECs merke, som viser at man har behandlet bilen hos dem. Litt som Tektyl-behandlig, tror jeg. Du mener litt som Teflonnehandling, tenker jeg? Jeg ville ikke smurt tectyl over hele bilen... :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Du mener litt som Teflonnehandling, tenker jeg? Jeg ville ikke smurt tectyl over hele bilen... :???: Var nok det jeg mente ja. Men som det sies, hver sin lyst ;). Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg