Lompe Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hei. har denne liggende. tenkte å få den i bilen i steden for cerwin dc15. her har jeg jo alle specs til den(tror jeg da). Men hvordan vet jeg hvor stor kasse den trenger? jeg vil helst ha en lukket kasse. http://www.ultimate-sounds.com/lanzar/ls4.htm Dere som sitter på litt kunnskap..hjelp meg!? Er det noen prog jeg kan bruke eller er det bare å regne? evnt hvordan? mhv jørgen Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 bump hellothere Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Særiøst. Det må være NOEN på dette forumet som kan regne ut hvor mye volum denne trenger?! skal kjøpe MDF plater i moren å vil snekkre litt. Jeg beer dere aneglsmili mvh jørgen Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hei! SoundPressure på Lillestrøm hadde agenturet på Lanzar før, men er litt usikker på om de holder på ennå. Har noen tlf.nr. som du kan prøve. 63 81 47 64 eller 951 34 716 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hei. SoundPressure eksisterer vell ikke mer, og de som jobba der har flytta toø Ra Audio AS. Og du kan enten snakke med ALJ_GSI innpå her, eller gå til nettsiden http://www.raaudio.no og sende en mail til Roy eller Andreas der. Håper dette var til hjelp! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boomboom.no Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Vi har agenturet på Lanzar , Pyle og Blitz i Norge Vi har ikke hatt den bassen inne ,men skal sende en mail til Dom på teknisk hos Lanzar ,men de har for tiden fri grunnet det er jødiske helidager. Så det kan ta et par dager før vi får svar på ,hva de anbefaler for denne bassen.. Vi har andre 15" fra Lanzar som yter mere en denne på lager ,hvis det skulle være noe for deg. Hilsen Boomboom.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hallo Tommy! Velkommet hit til bilforumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 herlig at dere er så hjelpsomme. Har nå funnet ut at den trengte 70-72 liter. Da har jeg laget en på 71 liter lukket. Sjekk prosjekt tråden. Varierer det mye fra 15" til 15" i kasseliter?? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 herlig at dere er så hjelpsomme.Har nå funnet ut at den trengte 70-72 liter. Da har jeg laget en på 71 liter lukket. Sjekk prosjekt tråden. Varierer det mye fra 15" til 15" i kasseliter?? Før du blir spydig pga at du ikke fikk hjelp, kunne du ha lest igjennom den informasjonen du selv la ut link til. Der sto det kassevolum.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Før du blir spydig pga at du ikke fikk hjelp, kunne du ha lest igjennom den informasjonen du selv la ut link til. Der sto det kassevolum.... ;) ops:/ det kom sikkert litt feil ut. Men det var ikke spydig ment. Mente faktisk takk for hjelpen. At tommen, boomboom og odd var hjelpsomme. sorry hvis det ble missforstått Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg