Gå til innhold

Lanzar VB15+kasse

Ranger emnet

Lompe

Anbefalte innlegg

hei. har denne liggende. tenkte å få den i bilen i steden for cerwin dc15. her har jeg jo alle specs til den(tror jeg da). Men hvordan vet jeg hvor stor kasse den trenger? jeg vil helst ha en lukket kasse.

http://www.ultimate-sounds.com/lanzar/ls4.htm

Dere som sitter på litt kunnskap..hjelp meg!? Er det noen prog jeg kan bruke eller er det bare å regne? evnt hvordan?

mhv

jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har agenturet på Lanzar , Pyle og Blitz i Norge

Vi har ikke hatt den bassen inne ,men skal sende en mail til Dom på teknisk hos Lanzar ,men de har for tiden fri grunnet det er jødiske helidager.

Så det kan ta et par dager før vi får svar på ,hva de anbefaler for denne bassen..

Vi har andre 15" fra Lanzar som yter mere en denne på lager ,hvis det skulle være noe for deg.

Hilsen

Boomboom.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
herlig at dere er så hjelpsomme.

Har nå funnet ut at den trengte 70-72 liter. Da har jeg laget en på 71 liter lukket. Sjekk prosjekt tråden.

Varierer det mye fra 15" til 15" i kasseliter??

Før du blir spydig pga at du ikke fikk hjelp, kunne du ha lest igjennom den informasjonen du selv la ut link til. Der sto det kassevolum.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du blir spydig pga at du ikke fikk hjelp, kunne du ha lest igjennom den informasjonen du selv la ut link til. Der sto det kassevolum.... ;)

ops:/ det kom sikkert litt feil ut. Men det var ikke spydig ment. Mente faktisk takk for hjelpen. At tommen, boomboom og odd var hjelpsomme.

sorry hvis det ble missforstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider