Gå til innhold

Oransje i blinklys foran

Ranger emnet


Jeanett

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på en ting angående blinklys. Har hvite blinklys i min fanger, men som så mange andre også synes så er det oransje inni der drittstygt. Går det an å fjerne dette. Tok av blinklyset en dag men det er jo ikke mulig å "dele" den eller noe, sitter jo helt sammen. Limt eller et eller annet.

 

Noen som vet noe om dette? Skulle så gjerne hatt det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et skrujern e.l å knus det orange slik at det kommer ut i biter... så setter du inn en sånn pære som er blank utvendig, men som lyser orange...(husker desverre ikke hva man kaller de)

 

m'm

 

 

Hmm..gjort dette før eller? med akkurat de blinklysa som sitter helt fast sammen? Syns det så så plundrete ut jeg, men jeg så ikke så veldig nøye på det kanskje.

 

Har alle andre lys på bilen i hvitt så dette oransje må vekk, ellers må jeg kjøpe nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..gjort dette før eller? med akkurat de blinklysa som sitter helt fast sammen? Syns det så så plundrete ut jeg, men jeg så ikke så veldig nøye på det kanskje.

 

Har alle andre lys på bilen i hvitt så dette oransje må vekk, ellers må jeg kjøpe nye.

 

Jeg gjode dette på Golfen min en gang ja. Stikker bare skrujernet inn der pæra skal sitte... muligens vil noen småbiter av det orange sitte igjen, men ikke så mye at det vil synes "utenfra"

 

Bare å prøve, men ikke skyt meg om du herper noe... ;)

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjode dette på Golfen min en gang ja. Stikker bare skrujernet inn der pæra skal sitte... muligens vil noen småbiter av det orange sitte igjen, men ikke så mye at det vil synes "utenfra"

 

Bare å prøve, men ikke skyt meg om du herper noe... ;)

 

 

Okei, ja men da skal det prøves! :-).. Men hvis jeg får det oransje ut, vil det bli ok utseendemessig da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk på biltema å kjøp nye blinklys sota eller hvite.

Da får du med det "Sota eller hvite" glasset, oransje filter som er helt løst samt selve lampa. Sett inn den nye lampa, med ny pære som lyser oransje samt at du fjerner filteret som følger løst med. Null prob.

Koster deg 200,- på biltema!

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinklysa må vel lyse oransje. sett i "diadem" pærer fra osram. koster rundt 2-300kr dei er blanke pærer som lyser oransje

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår