Gå til innhold

Tuv papirer, senkesett

Ranger emnet

logisken

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem!

Får ikke Eu godkjent min Ford Sierra 2.0L pga. manglende papirer på mine 40mm. senkefjærer!

Hakke peiling på hvilken merke de er siden jg kjøpte de brukt

Er det noen som kan hjelpe mg md disse papirene hadde det vært en lettelse.

Nr. som står på Fjærene = G&M 4018

Takker for all seriøs hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by logisken

Hei!

Har et problem!

Får ikke Eu godkjent min Ford Sierra 2.0L pga. manglende papirer på mine 40mm. senkefjærer!

Hakke peiling på hvilken merke de er siden jg kjøpte de brukt

Er det noen som kan hjelpe mg md disse papirene hadde det vært en lettelse.

Nr. som står på Fjærene = G&M 4018

Takker for all seriøs hjelp!

Jeg vet eiker motorshop selger G&M fjærer, går jo an å ringe dem og høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere først snakker om slikt no. Jeg har TUV-papirer på et senkesett til "Ford Sierra". Men min er en XR4i. Får jeg trøbbel da?

På en annen bil står det i vognkortet at den er godkjent med senkesett, den 08.08.00. Men tuv-papira er søkk vekk. Bilen er ikke registrert for øyeblikket, men går det glatt å få det godkjent med senkesett når jeg regger den, i og med at det har blitt godkjent før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Når dere først snakker om slikt no. Jeg har TUV-papirer på et senkesett til "Ford Sierra". Men min er en XR4i. Får jeg trøbbel da?

På en annen bil står det i vognkortet at den er godkjent med senkesett, den 08.08.00. Men tuv-papira er søkk vekk. Bilen er ikke registrert for øyeblikket, men går det glatt å få det godkjent med senkesett når jeg regger den, i og med at det har blitt godkjent før?

Det er ikke nor problem. Nummeret på fjærene står stemplet i vognkortet.

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Det er ikke nor problem. Nummeret på fjærene står stemplet i vognkortet.

Ja, det står et nummer der. Men står det på fjærene også? De begynner å bli ganske medtatte kan man si.. overflaterust over hele herligheta(ene) bak i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Ja, det står et nummer der. Men står det på fjærene også? De begynner å bli ganske medtatte kan man si.. overflaterust over hele herligheta(ene) bak i alle fall.

Det er akkurat samme nummer som på fjæra. Dessuten er ikke 4cm så mye, så de gidder sikkert ikke bry seg :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider