Gå til innhold

Et par spørsmål

Ranger emnet


selbekk

Anbefalte innlegg

Lager ikke rs-utblåset en sånn poffventillyd? Og er det vits med en poffventil i tillegg da? Digger lyden slikt lager nemlig! Noen som har en til salgs?

 

Og ang. rustfrie rør i motorrommet, er det ikke billigere og like bra omtrent å få en rørlegger eller en eller annen plattenslager som har slikt, å kutte det til for deg? Og hvis du trenger en bøy (la oss si 45 grader), kan ikke de lage det pent? Eller kanskje det går ann å kjøpe noe på en bilrekv. butikk?

 

Finnes det andre type silikonslanger (les "billigere") enn samco? Noe generisk funker sikkert like bra, men jeg vil gjerne ha røde. En mulighet eller drøm?

 

Og var det noen som hadde noen originalfelger eller billigfelger med vinterdekk liggende? Eller vet noen om noen bra tilbud?

 

Luv

 

Finnes andre måter å få kul lyd på. Hadde et luftfilter som plystret ganske tøfft på min gamle. Den lyden du digger hører hjemme i en turbo bil. Det vil ikke ha noen funksjon i din motor. (regner med du har g60)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager ikke rs-utblåset en sånn poffventillyd? Og er det vits med en poffventil i tillegg da? Digger lyden slikt lager nemlig! Noen som har en til salgs?

 

Luv

 

Dump gå GG0 er ikke noe vits, du har egentlig en orginalt i bypass-ventilen.

 

Du vil få dumplyd mer eller mindre hele tiden.

 

Et tips til deg: Bruk søkefunksjonen

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager ikke rs-utblåset en sånn poffventillyd? Og er det vits med en poffventil i tillegg da? Digger lyden slikt lager nemlig! Noen som har en til salgs?

 

Og ang. rustfrie rør i motorrommet, er det ikke billigere og like bra omtrent å få en rørlegger eller en eller annen plattenslager som har slikt, å kutte det til for deg? Og hvis du trenger en bøy (la oss si 45 grader), kan ikke de lage det pent? Eller kanskje det går ann å kjøpe noe på en bilrekv. butikk?

 

Luv

 

Skjønner ikke at en med så lite erfaring har turt å kjøpe seg en problembil som Corrado... Good luck ;)

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den nyeste bilen vi noensinne har hatt var.. uhm.. denne corradoen fra 89. Er vel vant til å skru litt nå og da.

 

Hvis g-laderen overhales når den skal er det vel ikke så mye tull med den, eller? Andre ting jeg skal se etter? Vi hadde samme motoren (litt eldre versjon, men fortsatt) i en '87 golf gti 8v, og den var jo grei.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den nyeste bilen vi noensinne har hatt var.. uhm.. denne corradoen fra 89. Er vel vant til å skru litt nå og da.

 

Hvis g-laderen overhales når den skal er det vel ikke så mye tull med den, eller? Andre ting jeg skal se etter? Vi hadde samme motoren (litt eldre versjon, men fortsatt) i en '87 golf gti 8v, og den var jo grei.

 

Jeg hadde det som en gyllen regel at jeg aldri dro på skikkelig før jeg hadde oljetemp på 80 grader, syns jeg behandlet den "riktig".. enda var jeg ut og inn med laderen 5 ganger i løpet av de 9mnd jeg hadde G-lader i bilen min fordi den spruta olje og den ene gangen knakk bolten på reimhjulet..

 

Så takke meg til turbo.. Er fortsatt mye å finne på, men g-lader må liksom sendes bort til noen som kan det, mens med turbo kan det meste fikses selv.

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår