audison Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg tok rådet til en her inne og dro til Sharif's dekksenter for å handle dekk idag. Det er det rareste jeg har sett noen gang :D En helt bizarr opplevelse for en som er vant med trauste "norske" bedrifter!!! For det første så var det kjempemye folk der. Snakker så med en snodig kar(som jeg mistenker er Sharif "himself":D. Selv om det som sagt er masse folk der, og de som jobber der flyr som piska mus, ber han meg bare kjøre inn på bukken. "Verkstedhallen" er en liten flekk mellom masse dekk og skrot:) Så blir det masse roping inn til lageret i bakkant av lokalet og dekkene mine og de 3 andre blir trillet ut i en fei. Til tider er det 5 personer som jobber på 3 maskiner med å skifte og avbalansere dekk.Dekkene blir så en etter en skrudd på etterhvert som de kommer fra "rullebåndet". Alt mens vi som står og ser på bare gliser og koser oss. Jeg er sikker på at de kara der får gjort mer i lunchpausen sin enn på det stedet jeg er vant med:D Prisen endte oxo opp på halvparten av det jeg måtte betalt før. Helt topp service!!!! Der kommer jeg til å handle mer, GARANTERT!! Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 fint å høre at folk blir fornøyd! HF-r var kanskje ikke like fornøyd :) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 kjøpte et sett med 8.5 og 9.5 19" til audien min der men fant ut senere at det var 3 8.5x19 og en 9.5x19 fikk aldri byttet felgen til 9.5 som jeg hadde bestilt... det er billig der men man kan risikere å slite skulle det hende noe med varene man har kjøpt der... de har det så travelt at de ikke har tid til reklamasjon Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Ja,ja..Som sagt fint å høre at folk er fornøyd..Har bestilt felger og dekk der jeg og, billigste stedet, men tar sin tid merker jeg..Og ringe inn der er også f*en meg helt umulig, må møte opp, vanskelig å komme til da og.. Fant dette på DinSide på en test.."Sharifs dekksenter på Skedsmokorset opererte også med svært lave priser i fjorårets pristest av vinterdekk. Men etter å ha prøvd å nå frem på telefon tre dager i strekk uten å lykkes, valgte vi å utelate Sharifs dekksenter denne gangen. Pris er viktig, men et minimum av kundeservice, som å være tilgjengelig på telefon, må man også kunne forlange. " Ja,ja...Men,men, gutta skal ha for at de jobber og sliter for å få fornøyde kunder, gutta er sinnsykt ålreite og kundevennlige når man først kommer til da, hjelper deg etter beste evne, og det er jo bra.. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 De erfaringene jeg har med de er forløpig gode, har bestilt meg felger der, jeg sa når jeg bestilte at jeg ikke henter de før etter påske, så gikk det vel en uke eller to så ringte han å sa at felgene ikke hadde kommet enda, men han skulle ringe når de kom, han ringte dagen etterpå å sa at felgene hadde kommet.. Gode priser har de også der 11400 for 18" 215/35/18... Bare venter på å få de på... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by VW4 "Sharifs dekksenter på Skedsmokorset opererte også med svært lave priser i fjorårets pristest av vinterdekk. Men etter å ha prøvd å nå frem på telefon tre dager i strekk uten å lykkes, valgte vi å utelate Sharifs dekksenter denne gangen. Pris er viktig, men et minimum av kundeservice, som å være tilgjengelig på telefon, må man også kunne forlange. " Det her er litt typiskt norskt.... Vi er enige om at ting skal være billig, men når et firma ikke svarer på telefon er det ikke verdig til å være med i en test engang?!?!?!?!? Vi er generellt mer opptatt av at lokalene er nye og flotte, at firmaet har fin flott logo, at de har egen jævla "telefonsvarerperson" alle slike ting øker jo unektelig prisen ut til kunden. Det er jo enkel matte!! Vi er glade i at ting er årntli' og vi er tydligvis villige til å betale mer for det... ( det her er ikke noe personlig mot VW4 - hvis noen skulle tro det :D) Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Vel.. kundeservice er jo viktig da! Har man tlf.nr. burde man jo ta tlf når mennesker ringer.. kan jo være mange som er intr. i å få tak i de på tlf. ikke bare kunder.. .. så skal være litt enig med testen, at man burde ta tlf... MEN ikke vondt ment, har jo kjøpt dekkene mine der selv jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by audison Det her er litt typiskt norskt.... Vi er enige om at ting skal være billig, men når et firma ikke svarer på telefon er det ikke verdig til å være med i en test engang?!?!?!?!? Vi er generellt mer opptatt av at lokalene er nye og flotte, at firmaet har fin flott logo, at de har egen jævla "telefonsvarerperson" alle slike ting øker jo unektelig prisen ut til kunden. Det er jo enkel matte!! Vi er glade i at ting er årntli' og vi er tydligvis villige til å betale mer for det... ( det her er ikke noe personlig mot VW4 - hvis noen skulle tro det :D) Jeg betaler heller litt mere og får god service en å kjøpe steder som er veldig billige og er vanskelige å komme i kontakt med. Detter har jeg spart mange penger på i det lange løp og mange ergrelser. Sier ikke at shariff er dårlig, det kan jeg ikke utale meg om. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Det som slår meg er følgende: Alle har noe negativt å si om sharif, alle har opplevd noe, dårlig service, dårlig norsk, dårlig bla bla bla bla..... Men til syvende og sist så handler dere fortsatt dekk og felger der! :rolleyes: hahahha.... forklar den?! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by MrHappy Det som slår meg er følgende: Alle har noe negativt å si om sharif, alle har opplevd noe, dårlig service, dårlig norsk, dårlig bla bla bla bla..... Men til syvende og sist så handler dere fortsatt dekk og felger der! :rolleyes: hahahha.... forklar den?! :D Jeg sendte en fax med bestilling til Sharif,prøvde HVER dag,FLERE ganger for dag i ro og en halv uke for å høre når felgene mine kom.Fikk faen aldri et svar så da dreit jeg i hele fuckings Shariffen og bestilte meg felger hos Jørgenrud i Spydeberg.En helt annen service........meget bra pris også!!!! Så for min del kan Sharif bare drite og dra..:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg ringte dit å pratet med pappa sharif him self, spurte etter 9x14 felger og 225/40/14 dekk .... Fikk kjapp beskjed om at det ikke fantes før han slang på røret ! men men, hvis du reiser dit og prater med Tommy så blir opplevelsen mye bedre! han er trivelig og behjelpelig bare synd han prøver å hjelpe alle i buttiken samtidig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Henrik Jeg ringte dit å pratet med pappa sharif him self, spurte etter 9x14 felger og 225/40/14 dekk .... Fikk kjapp beskjed om at det ikke fantes før han slang på røret ! men men, hvis du reiser dit og prater med Tommy så blir opplevelsen mye bedre! han er trivelig og behjelpelig bare synd han prøver å hjelpe alle i buttiken samtidig ! Litt vanskelig når jeg bor i Ålesund skjønner du...........ikke bare å dra innom etter jobben liksom!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg svingte innom der en gang kl 22, og tror dere ikke han var der da også!!! Skulle tro han bodde der...fikk tilogmed kjøpt dekk der på en søndag! Har prøvd å ringe jeg også, men telefonen er vel ikke sharifs beste venn... Han mener vel at pengene ikke kommer gjennom røret... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg tenker å bestille felger derfra. Trur dere han sender til Narvik? Hva vil det koste trur dere? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Shariffen sender ikke så det kan du glemme,viss du har en kompis i Oslo send han innom for å kjøpe felgene og få han til å sende di. Men husk på å få han kameraten din til å pakke de orntli da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg