Islanwind Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 bestilte meg to nye dekk fra interdekk, for ei stund sida... Betalte med visa.. Noen som vet hvor lang tid det tar før dekkene kommer...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg bestillte 8 dekk fra Inderdekk i April og de kom etter 4-5 dager... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Okey.. Har venta litt lengre enn det, for å si det sånn.. Håper sånn på de kommer før onsdag, da jeg har time på verksted på torsdag, så kan de legge om dekk samtidig.. Jeg bestillte 8 dekk fra Inderdekk i April og de kom etter 4-5 dager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 bestilte meg to nye dekk fra interdekk, for ei stund sida... Betalte med visa..Noen som vet hvor lang tid det tar før dekkene kommer...? Ei stund sia? Er det alt mellom 15 min til 14 dager? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Dekk som er på lager blir sendt dagen etter bestilling. Dekk som må bestilles kan ta lengre tid. Du får nesten ringe dem. Veldig seriøse folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Er hvertfall 2 uker siden...... Ei stund sia? Er det alt mellom 15 min til 14 dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Er hvertfall 2 uker siden...... Ok, du får gjøre som Julius nevnte, ringe dem. Hvis de er sendt så spør om de har et sporingsnummer. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 I will.. Takker for kjappe svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er hvertfall 2 uker siden...... Du har sikkert fått dekka dine nå, men... Som nevnt ovenfor varierer det etter hva de har på lager og hva som må bestilles. Jeg kjøpte sommerfelger derfra i sommer og det var omtrent tre ukers ventetid på de fordi jeg var såpass lur og bestilte de med et dekk som de ikke hadde på lager. Uansett har du ingenting å bekymre deg over. Jeg møtte opp personlig for å hente dekkene mine, og fikk inntrykk av at det var ordentlige og seriøse karer som drev det stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Bestilt dekk herfra to ganger... Første gang tok det ca 3 uker Andre gangen tok det 4 dager Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 HVorfor bestiller alle dekk her? De er jo ikke så billige. De hadde ikke dekkene jeg skulle ha heller da, så er ikke så nøye for meg. 245/45/17 pigg fritt! De har: FALKEN 235/45--17 ESPIA EP 01 PIGGFRI 93Q 1 550 kr men så betaler jeg 1100 ferdig på bil uten rabatter for continental her i oslo. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg bestilte derfra fordi firmaet dukket opp her på forumet som et eksempel på god nettbutikk. Syns ikke prisene var så verst heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hovedgrunne til at folk bruker de er pga veldig god kundeservice og ålreite priser. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg