Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ble en bra dag idag.. Startet med å hente felgene:

porschefelger8rp.jpg

ja de er ganske slitne. men mange timer med sandpapir bør fikse det. Noen som vet hva jeg bør bruke for å få av de klistrelappene? noen av de er rett oppå porsche emblemet så vil helst ha de av..

Her ser vi foresten det flotte reservehjulet ved siden av porsche felgen.. litt forskjell der ja:wonder

porschevsreservehjul1bu.jpg

Så begynte jeg og en kamerat å strippe bilen innvendig..

et lite bilde før vi startet:

dashborf1ko.jpg

så var vi igang.. først startet vi med å få ut alle teppene for å lete etter rust

oversikt23oz.jpg

oversikt2sc.jpg

lite oversikts bilde av bilen og noen av delene

oversikt39xc.jpg

dempertrnbak1xy.jpg

Så tok jeg av teppene foran, hvor det var endel rust. men tror ikke det var no gjennomrust, bare overflate.. men er ikke sikker der

fotbrnnforan21ir.jpg

denne siden var verst

fotbrnnforan4yx.jpg

er endel jobb med bakplate også, men ingen rust hull, men er en bulk nederst til høyre der. vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den. enten la den være eller slå den tilbake.. hva syns dere?

reservehjulbrnn5jo.jpg

Så et bilde av den fantastiske motoren drunk :rolleyes:

motoren2rp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche-felger på Golf er _veldig_ pent!

 

Strøkent motorrom du hadde der du *kremt* ;)

 

Ser ut som om du har en del sandblåsing foran deg.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firkanta lykter har ikke noe på en golf og gjøre..:P!

like pent som tusen metere..!øsssj...hehee

hold deg til di du har ja....!

trenger du noe deler så får du sende en meld..!tror jeg har det aller meste til golf 2`er hadde hvert topp og få solgt unna litt stæsj så jeg kom videre på prosjektet mitt..hehee

greit med di felga du har handla..var litt for enkle for min del da...!

rust er en "fin" sykdom...æsj...

fargen du har jeg oxo på min....

men har rs4 fangeren og borbet 9*16 med 215\40 på går så fint så..koni på det stiveste og 60-40 senking..skar bort hjul buen jeg og kjøpte g60 bredding..hehee..galva pro og sika flex gjør nytten..hehee..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige Crystal Clear du har der? Så ikke helt sånn ut, hvis du skjønner hva jeg mener. Så litt mørkere ut. Bilen blir fet nå :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt vanlige Crystal Clear ja...

 

Fått gjort mere nå

 

starter med et lite bilde av fronten

fronten0kh.jpg

Rusten ved batteriet

batteri3ck.jpg

Så er det igang med rustsliping. her har jeg allerede slipt gulvet og hatt på no kaldgalvanisering, man ser også et lite rust hull til høyre

rustsliping5tj.jpg

Så er det mere tectyl(?) skraping. for en dritt jobb!

tectylskraping7vm.jpg

gulv8fn.jpg

Så har jeg kjøpt corrado dash idag!! Takk til Orph for kjøpet!

corradodeler3zi.jpg

corradodash0zu.jpg

Noen som vet hvordan man får av rattstammen på golfen?:S skjønte ikke helt hvordan den satt fast:S

Oversikt over bilen nå

oversikt47ik.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår