Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

• Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når du byttet til dioder i bryterne, hva gjorde du med den dioden som lyser når varmetrådene er på? Det var jo en gul pleksiglass/plast bit mellom dioden og nederst på bryteren som ledet lyset dit det skulle. Men ettersom den er gul og diodene er blå lyser det jo plutselig grønt! :puke:

Vurderer å slenge en klump med lim i hullet og matte den så det ikke lyser rett i gulvet, eller se om det går ann å lage noe lignende den som var der, bare i hvit pleksi, tenkte jeg skulle høre om du gjorde noe med det?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du byttet til dioder i bryterne, hva gjorde du med den dioden som lyser når varmetrådene er på? Det var jo en gul pleksiglass/plast bit mellom dioden og nederst på bryteren som ledet lyset dit det skulle. Men ettersom den er gul og diodene er blå lyser det jo plutselig grønt! :puke:

Vurderer å slenge en klump med lim i hullet og matte den så det ikke lyser rett i gulvet, eller se om det går ann å lage noe lignende den som var der, bare i hvit pleksi, tenkte jeg skulle høre om du gjorde noe med det?

Jeg gjorde ingenting med det:S kan ikke huske at jeg så no sånn glassbit der:S

Er inne i sluttfasen av pussingen av bilen nå, men mangler G60 breddingen, så hvsi noen har ett sett tilsalgs eller vet om no, så ta kontakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde ingenting med det:S kan ikke huske at jeg så no sånn glassbit der:S

Er inne i sluttfasen av pussingen av bilen nå, men mangler G60 breddingen, så hvsi noen har ett sett tilsalgs eller vet om no, så ta kontakt!!

Er jo et på VACN-forumet til salgs. Lakkert da, men vet ikke hvilke planer du har?

Bakluka ble dritbra...!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider