Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

• Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sjipern... alltid for jævli når slikt skjer...

men detta fixer du lett:D

Bilen er allerede fikset den. tok meg noen timer idag tidlig så var den som ny igjen:)

BENT87: var vell begge sin skyld.. jeg kjørte bittelitt over fartsgrensen, men hadde klart svingen uten problem hvis det ikke hadde vært for at han kjørte rett ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, kan vell slenge opp noen bilder som Moore her på forumet har tatt av bilen min. så en stor takk til han!er bare å gi han noen komentarer på bildene hans her: http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-filmer/151920-moore-bak-kamera-%5Bmspeeds-vw-golf-ii-gti%5D-9.html#post1950434

Flog_01.jpg

BF01.jpg

BF02.jpg

BF03.jpg

BF04.jpg

BF05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått kjøpt meg noen corrado lykter. så nå er det bare å begynne å modifisere fronten slik at jeg får de på... men jeg kunne jo selvfølgelig ikke ha de orginale, så jeg tok de fra hverandre å "lakkerte" de svart innvendig.. ser dritbra ut, men må sjekke på jobben imorra hvor mye nye glass koster da de som står på har millioner av bittesmå merker...

Orginal til venstre og modifisert til høyre

dscn3049en4.jpg

dscn3048rx3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corrado lykter og modifisert Jetta grill i noe alla rallye grillen og hel list nede = namme namm. hadde tenkt å lage en variant til golfen til kaldblod en gang i tiden. Men det kokte bort som så mye anna.

Tror det blir rallye grill.. skal kjøpe av en her på forumet som hadde en ekstra.. tror det kan bli pent..

Angeleyes selges så snart jeg har fått fikset corrado lyktene.. kan si ifra jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt orginale glass til lyktene som kommer i løpet av uken.. har også sett litt på hvordan det vil bli med lyktene og hvor mye som må modifiseres... og det er endel, så jeg er på jakt etter en jetta frontplate nå så hvis noen har er det bare å skrike ut...

Lyktene ser mørkere ut i virkeligheten

dsc00281xw2.jpg

dsc00280ae2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider