Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

• Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått gjort litt mer nå.

Her har jeg pusset rust nederst på døra og sveiset igjen hullene til listen:

side4su.jpg

dr6go.jpg

Er jævli bulkete osv der men det fikser vi med å slipe ned litt å sparkel.

Også pusset endel rust ved bakplata og sveiset igjen hullene til GTi merket bak

bak7gq.jpg

Her er også det eneste rust hullet jeg fant der bak sålangt. tenker på å bare skjære ut biten og sveise inn en ny plate

bakplate0hm.jpg

Har også fått tårnstaget fra remster nå

motor1tq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har vært på ferie di siste tre ukene ja, så lite nytt, men det håper jeg at skal endres nå. Har jo fri fra skolen til 21 august så har mer tid til bilen nå. I tillegg så holder jeg på med å ta lappen.

Nå har jeg også bestilt ca 5,5l med RustBullet som jeg skal lakkere bilen innvendig og utvendig med. Candy lakken må vente da pengene plutselig har krympet. Er utrolig kjipt å måtte gjøre det sånn her, men har ikke mer penger. Porsche felgene må vente og interiøret må vente. Vil først å fremst ha en bil jeg kan bruke nå når lappen snart er her.

Noen bilder av fargen til RustBullet. Håper å få den litt mer skinnende, men vi får se

100_1957.jpg

100_1956.jpg

Foresten: noen som vet hvor man får kjøpt metal plater? slik at jeg kan begynne å sveise inn rusthull osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adapter ja, men de koster en del, 3-4000 fra tyskland

Vært å slipt enda mer rust idag. og tatt ut frontruta, noe som ikke gikk så bra da den knuste. prøvde å være så forsiktig som mulig, men pga steinsprut som var på ruta så knuste den, så da var det bare å få ut sinnet og sparke så hardt man kunne så ruta poppa ut. Så har slipt rust endel steder på bilen og tatt på et strøk med rustbullet, skal ta et til imorgen, hvis bilen står der dahmmmmmmmmm

Fikk jo en telefon av en som jeg leier garasjen med om at det var noen polakker som var veldig interisert i delene og bilene som står inni garasjen, og de hadde ikke no problem med å bryte seg inn å stjele alt som kunne taes og knuse bilene og alt annet som var igjen:knob: :shake så blir bilen knust og alt som kan taes med tatt så har jeg tatt sykt mye penger på denne bilen da jeg ikke har no forsikring.. så krysser fingrene for at ingenting skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å overnatte med balltre da.

tror ikke jeg hadde reagert pent om polakker på handletur hadde tenkt seg nær min golf.

og om ikke balltre duger, har en kompis av meg m16 ^^

(børsemaker)

men stå på, blir bra detta.

btw, hvor hadde du egentlig planlagt å lakke bilen din?

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider