Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Må gi 2000,- for de

 

Har endelig fått gjort no mer nå.

 

Fått lakkert med rust bullet inni bilen, som dere ser har jeg ikke lakkert alt inni men det skal skje snart. må bare sveise noen hull først

innibilenvg6.jpg

innibilen2uz8.jpg

Har også fått pusset ned bakfangeren og grunnet denne med rustbullet

dscn2843qu8.jpg

bakfangerak2.jpg

 

Ble et helt greit resultat, noe dritt her og der, men for å være en sprøyte fra biltema til 300kr så fungerer den perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rust bulleten er også grunning...hadde ikke noen annen grunning der og da så det ble bare sånn

 

Men fungerer denne rust kula som plast grunning også eller? For du trenger vel egentlig annen grunning hvis du lakkerer plast...? Spesielt med tanke på den svarte delen av fangeren...

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg endelig fått tak i baksete festene fra corrado. bestemte meg for å feste disse baksetene ordentlig

baksetefester2tp6.jpg

baksetefesterjp3.jpg

 

Har også fått sprøytet på Rustbullet inni hele bilen også, så nå må jeg snart få festet corrado dashbordet også så jeg kan bli ferdig innvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort enda mer

 

Her har jeg sveiset igjen hullene til golf gti merkene og sveiset igjen den kanten(eller hva man kan kalle deg) også grunnet med rustbullet. skal ta et strøk til før jeg begynner å sparkle.

diverse1oq0.jpg

Bakplata uten emblemer.. nice

diverse3hs8.jpg

Så har jeg også fått lakkert inni med to strøk RB

diverse2kd1.jpg

Hvorfor det ser ut som det ikke er lakkert nederst til venstre der vet jeg ikke for det er lakkert. kom bare ikke fram på bildet:S

diverse5ms1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår