Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg kjøpt to nye forskjermer fra veng. passformen var helt greit, bedre enn forventet, men den knekken som går langs hele bilen er litt lav og for langt unna på skjermene så må få fikset de

 

Dårlige bilder idag og. fortsatt mobil

nyeskjermernj2.jpg

nyeskjermer2he1.jpg

 

Test prøve fangeren foran også. Vet ikke om man kan se det på bildet men har gjort litt custom arbeid på den. Fjernet skiltgropen

fromtys1.jpg

 

I tillegg har jeg bestilt nye foringer til giret, og shortshift

 

 

Selger også noen deler nå

*Golf 2 Dashbord. Gi bud

*Golf 2 GTI bakseter. Gi bud

tilsalgsxj6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snadder der Jon.. får vel ta turen ned å skru litt, kanskje torsdag? skal jobbe på onsdag vøtt.. se om vi får ting til å passe... tydelig at du har spist litt mye is, men har du sniffa lim og eller hva er den tuben der?? hmm..

1997 Audi A3 1,6

1986 Audi 200 Turbo Quattro-x-

1989 Ford sierra Dohc-x-

1988 Nissan Sunny 1,3-x-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg sveiset nytt feste til corrado rattstammen og montert denne

rattstammejv9.jpg

Fikk også sveiset inn corrado baksete festene og montert de.. ble konge, sitter bomfast!

corradoseteryl2.jpg

corradoseter2wq9.jpg

Så måtte jeg bare sette på en bakluke jeg hadde. er så lei av å se på bilen når den er så uferdig:P hehe

bildebakvb7.jpg

 

Er også på jakt etter et corrado ratt, da golf rattet ikke passer på corrado rattstammen, så hvis noen vet om et så si ifra.. er helst på jakt etter et sånt her ratt, men alt er av interesse:

golf210bm3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg sveiset nytt feste til corrado rattstammen og montert denne

rattstammejv9.jpg

Fikk også sveiset inn corrado baksete festene og montert de.. ble konge, sitter bomfast!

corradoseteryl2.jpg

corradoseter2wq9.jpg

Så måtte jeg bare sette på en bakluke jeg hadde. er så lei av å se på bilen når den er så uferdig:P hehe

bildebakvb7.jpg

 

Er også på jakt etter et corrado ratt, da golf rattet ikke passer på corrado rattstammen, så hvis noen vet om et så si ifra.. er helst på jakt etter et sånt her ratt, men alt er av interesse:

golf210bm3.jpg

 

 

Jøss samme ratt som sitter i 16v'n min jo..hehe..:D

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt, dette blir stas. Hva med en liten "Thanks to" på Corrado-interiøret? :P

 

 

Eirik

hehe, stor takk til Eirik som fant bildet av rattet jeg vil ha:P

 

det blir kult. men måtte du ha en ratt stame fra en corado. har litt lyst til og gjøre noe sånnt i vinter jeg og.

Må ha corrado rattstamma ja, men det er ikke mye stress å ordne. Er mye arbeid med å instalere dashbordet, men blir utrolig gromt når det er ferdig

 

Jøss samme ratt som sitter i 16v'n min jo..hehe..:D

Bytte ratt eller?:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, stor takk til Eirik som fant bildet av rattet jeg vil ha:P

 

 

Må ha corrado rattstamma ja, men det er ikke mye stress å ordne. Er mye arbeid med å instalere dashbordet, men blir utrolig gromt når det er ferdig

 

 

Bytte ratt eller?:P hehe

 

 

blir ikke noe bytte ratt tror jeg..kommer ann på åssen ratt du har? orginalt/standard?

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår