Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

• Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har da fått gjort litt mere:

Begynte å sprøyte fyller på bredderne men midt inni så stoppet kompressoren, merket at den var varm og lot den stå å kjøle seg i to timer, men den ville fortsatt ikke starte.. faen!

g60bredding4wi8.jpg

Fikk bilen ned på bakken og ut av lakkboksen

sidenxs2.jpg

sidenbakjs6.jpg

Må si jeg liker fronten:P

frontnf8.jpg

Rumpa liker jeg hvertfall;) blir mye bedre når alt får lakk osv

bak2wk6.jpg

Ser ut til at karroseriet og noen andre små deler blir lakkert på lørdag hvis jeg blir ferdig og får lånt henger osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har takluka ute av bilen og skrudd av stjerneskruene jeg kunne se, men den svarte plata sitter bom fast.. masse dritt imellom der

demonterte hele luka mi bare for å få av lista selv. så er nok litt å skru av må ut av bilen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var golfen levert til lakkerern:D

Første gang bilen er ute på maaaaange måneder...

oversikt8ec8.jpg

oversikt7lx0.jpg

Så var den oppe på hengern og turen til Drammen kunne begynne:)

phengeruj8.jpg

Og der var den fremme ved lakkverkstedet.

hoslakkerernnq5.jpg

Men nå har jeg fått muligheten til å forandre farge.. Skulle jo egentlig ha audi sin sølvfarge, men lakkerern sa han kunne tenkt seg sølv, så hvis jeg ville bytte farge så var det bare å si ifra. så nå sitter jeg her å tenker på hva slags farge..Noen som har noen tips? sleng gjerne ut noen bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velg farge etter hva slags interiør / mods utvendig og felgvalg du. når jeg lakka min blå var det ikke veldig gjennomtenkt og det passa dårlig med andre farger på ting. så mye endringer måtte gjøre utenom det og. men er uansett mange fete farger å velge mellom. gå gjerne for noe som ikke alle har men fortsatt ikke skriker ut. kameleon er liksom greit å styre unna :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utrolig lyst på blå, men er redd for at bilen min skal bli for lik den rolf...

Er ca denne fargen som frister mye nå

dcp01321ohqf2.jpg

Interiøret kommer til å bli byttet ut senere så er ikke så farlig med fargene der. motor rommet skal bli tatt ordentlig senere og lakkert så heller ikke så farlig der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider