Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

• Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ååh : o

ble bra por, kjør den stilen der så tror jeg du får en bra cleen golf

heelt etter min smak!

lykke til vidre..

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kromlista forsvinner så snart jeg gidder å fikse det:)

Da ser det ut til at jeg ikke har garasje lenger etter fredag så nå er det skruing på høyt nivå for å få bilen kjørbar og fin til imorra slik at jeg får kjørt den hjem...

btw: er det noen som vet hvor oljetemperatur føleren til kjørekomputeren sitter? og hvilken farge det er på ledningen til den? min funker ikke, og skulle gjerne ha hatt den:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke peiling:P

Slenger ut noen bilder tatt av bilen i sommersolen, rett etter en fin vask.. digg å få av alt støvet:) husk, jeg er ingen fotograf og jeg bruker et dårlig kamera:P

dscn2991gd5.jpg

dscn2992yq3.jpg

dscn2993om9.jpg

dscn2994mb6.jpg

dscn2995jd3.jpg

dscn2996hw6.jpg

Så tok jeg en tur innom KG og lakken så helt syk ut der nede:P klarte ikke helt å få det med på bildet men

dscn2997hj9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du sponsa av eye candy siden du skal ha sånne stickers?

når jeg åpna panseret så hadde bare Shortshiften hoppet ut av hullet. slenger med bilde for å vise.. må finne på noe slik at den ikke ramler ut igjen

Det skal stå en klips igjennom den stanga. Sånn som det gjør på den orginale..

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sponsa ja...

Fant ut om det klipset ja:op:

Har nå bestilt nytt tenningsbakstykke, da min driver å kødder, slik at jeg mister alt lys på bilen..

Oljelampa har også begynt å hyle og skrike, mens jeg har over 3 bar oljetrykk, så vet ikke hva som er galt.. om det er givern eller no..men skal prøve å bytte olje(må gjøres uansett) å håpe det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider