Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

• Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jah, skjer lite her nå. har fått tak i rallye grill, og fant ut at lyktene er montert for lavt slik at jeg må finne en annen måte å feste de slik at jeg får grillen under lyktene.. Driver også å tenker på å hellakkere bilen på nytt da lakken på den er ganske jævli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corrado lykter og modifisert Jetta grill i noe alla rallye grillen og hel list nede = namme namm. hadde tenkt å lage en variant til golfen til kaldblod en gang i tiden. Men det kokte bort som så mye anna.

Har fortsatt lyst på det gitt, men det var det å få ting gjort da. Hehe

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

beklager det. leste pm din på jobben og fikk ikke tid til å svare, og så glemte jeg helt av den til du nevnte det nå... har hatt et problem med at de begynte å dugge så må få pratet med de jeg kjøpte de av og få nye lykter eller no... er noe galt med de jeg har nå...

og da var rallye front kjøpt.. henter den imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd en liten forandring på fronten...

dscn3074fr1.jpg

dscn3073zd4.jpg

dscn3072ih5.jpg

Og så er spørsmålet.. skal jeg ha på grill listen? jeg syns bilen ble mye sintere med listen.. men vet ikke helt.. dårlig bilde, skal ta nye imorgen...

dscn3076bt9.jpg

Har ikke lys på bilen enda da,jeg ikke vet hvordan jeg skal koble lyktene... men håper å fikse dette imorgen da det er litt sketchy å kjøre rundt uten lys.. blitt blinka på av politiet flere ganger allerede så

Lenke til kommentar
Del på andre sider