Kmo Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Noen som kan si meg hvor tåkelysrelet sitter? Og hva det står på det? Skulle skifte pærer og så ville ikke noe funke, sikringene var grei så det ut som.. Så tenkte kanskje relet ble grilla eller noe..har ingen manualer eller noe på bilen.. Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hvis du har brukt 100w så brenner du releet. Husker ikke hvilket nr den har, men er ikke et eget relè. Er det såkaldte X-relèet mener jeg, mange småting som går gjennom der. Når jeg brente mitt og sikringsboksen så mener jeg det ble brukt til takluke, varme på bakrute, vindusviskere osv. :bump Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hvis du har brukt 100w så brenner du releet. Husker ikke hvilket nr den har, men er ikke et eget relè. Er det såkaldte X-relèet mener jeg, mange småting som går gjennom der. Når jeg brente mitt og sikringsboksen så mener jeg det ble brukt til takluke, varme på bakrute, vindusviskere osv. :bump Okei! Satte i 5w jeg! Viskerne funker så jeg må vel sjekke om noe annet er galt da.. :deng Bak jeg holdt på forresten.. :pray Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har du sjekka de små metall"platene" i selve bryteren eller fjørene, mine knakk en tid tilbake pga slitasje...fant tilsvarende hos høgger`n Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Har du sjekka de små metall"platene" i selve bryteren eller fjørene, mine knakk en tid tilbake pga slitasje...fant tilsvarende hos høgger`n Har ikke det, men de funke før jeg skifta pærene...men hvis jeg ikke finner ut noe mer skal jeg sjekke det! Takk:) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg