Gå til innhold

Tåkelysrele?

Ranger emnet

Kmo

Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg hvor tåkelysrelet sitter? Og hva det står på det?

Skulle skifte pærer og så ville ikke noe funke, sikringene var grei så det ut som..

Så tenkte kanskje relet ble grilla eller noe..har ingen manualer eller noe på bilen..

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har brukt 100w så brenner du releet. Husker ikke hvilket nr den har, men er ikke et eget relè. Er det såkaldte X-relèet mener jeg, mange småting som går gjennom der. Når jeg brente mitt og sikringsboksen så mener jeg det ble brukt til takluke, varme på bakrute, vindusviskere osv. :bump

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har brukt 100w så brenner du releet. Husker ikke hvilket nr den har, men er ikke et eget relè. Er det såkaldte X-relèet mener jeg, mange småting som går gjennom der. Når jeg brente mitt og sikringsboksen så mener jeg det ble brukt til takluke, varme på bakrute, vindusviskere osv. :bump

Okei! Satte i 5w jeg! Viskerne funker så jeg må vel sjekke om noe annet er galt da.. :deng Bak jeg holdt på forresten..

:pray

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka de små metall"platene" i selve bryteren eller fjørene, mine knakk en tid tilbake pga slitasje...fant tilsvarende hos høgger`n

Har ikke det, men de funke før jeg skifta pærene...men hvis jeg ikke finner ut noe mer skal jeg sjekke det! Takk:)

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider