TIversen Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Har en god mistanke om at lambdasonden min ikke er helt med. Bilen bruker 1,2 liter på ganske så pen kjøring. Noe jeg mener er mye. bruker over 2 liter hvis jeg kjører bittelitt aktivt. Så hvordan er det jeg kan resette hjernen for og få denne inn igjen? veit den bruker mye bensin men får finnes grenser. Spesielt når jeg ser på pluggene så er dem helt sota ned. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 For å nullstille feilkoder, må du først se gjennom feilkodene. Slå av tenning, ta feilkode-pluggen i hull nr.1 så tar du tenning på 1, slik at alle lysnene i instrumentpanel slår seg på. Da kan du gå frem og trykke inn knappen og holde den i ca. 2 sekunder (ikke mer enn 3). Så gjør du det, helt til du har sett alle feilkodene. Etter det, holder du den inne i ca. 7 sekunder. Så venter du noen sekunder, til den lyser konstant. Da tar du nok engang å holder den inne i ca. 7 sekunder. Så kan du trykke en gang til, i ca. 2 sekunder, for å sjekke at du får 1-1-1. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 For å nullstille feilkoder, må du først se gjennom feilkodene.Slå av tenning, ta feilkode-pluggen i hull nr.1 så tar du tenning på 1, slik at alle lysnene i instrumentpanel slår seg på. Da kan du gå frem og trykke inn knappen og holde den i ca. 2 sekunder (ikke mer enn 3). Så gjør du det, helt til du har sett alle feilkodene. Etter det, holder du den inne i ca. 7 sekunder. Så venter du noen sekunder, til den lyser konstant. Da tar du nok engang å holder den inne i ca. 7 sekunder. Så kan du trykke en gang til, i ca. 2 sekunder, for å sjekke at du får 1-1-1. Hvor finner man så denne feilkodepluggen og apparatet da? :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 For å nullstille feilkoder, må du først se gjennom feilkodene.Slå av tenning, ta feilkode-pluggen i hull nr.1 så tar du tenning på 1, slik at alle lysnene i instrumentpanel slår seg på. Da kan du gå frem og trykke inn knappen og holde den i ca. 2 sekunder (ikke mer enn 3). Så gjør du det, helt til du har sett alle feilkodene. Etter det, holder du den inne i ca. 7 sekunder. Så venter du noen sekunder, til den lyser konstant. Da tar du nok engang å holder den inne i ca. 7 sekunder. Så kan du trykke en gang til, i ca. 2 sekunder, for å sjekke at du får 1-1-1. Dette forusetter vel at bilen har lh2.4? På bilen til Tiversen er det vel om ikke jeg tar helt feil lh2.2. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Dette forusetter vel at bilen har lh2.4? På bilen til Tiversen er det vel om ikke jeg tar helt feil lh2.2. Dette er nok helt korrekt :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ta av minus polen i noen minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 lh 2.4 rox!! kiddie hehe, bare måtte :D Men, enig, ta av minuspolen uansett tennings-anlegg. Ikke sett den på igjen før minst 3 min er gått. Forbered deg på litt gnisting :) Gl! Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 lh 2.4 rox!! kiddie hehe, bare måtte :D Men, enig, ta av minuspolen uansett tennings-anlegg. Ikke sett den på igjen før minst 3 min er gått. Forbered deg på litt gnisting :) Gl! hehe. nei datasprut rox :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Men, enig, ta av minuspolen uansett tennings-anlegg. nei, det hjelper lite på volvo 960.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 nei, det hjelper lite på volvo 960.. Gjør det for å nulle adapsjonen. Går på alle bilene før datanettverket kom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Gjør det for å nulle adapsjonen. Går på alle bilene før datanettverket kom... fortell meg hvorfor -92 960 lagrer alt selv om du tar strømmen? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.