henrikfr Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Er det noen som vet hvor mye det er i forsikring på golf vr6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 gå til internett siden til selskapet du ønsker pris fra og fyll ut online sjema så får du et grovt overslag. er det en god pris du får så skriv det ut...lettere å henvise til kundebehandler når du har noe du har gått ut ifra. men stol ikke på det som regnes ut eller pris over tlf. jeg fikk pris på bilen min på nettet og da skulle de ha ca 13000 i året.når jeg skulle tegne forsikringen forlangte de 150000.-(etthundreogfemtitusen) det er så mye som ikke nevnes i sjemaene Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by henrikfr Er det noen som vet hvor mye det er i forsikring på golf vr6 Et sted mellom 1500,- og 150000,- vil jeg regne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfr Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 har dere noe forsikrings selskap å anbefale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by henrikfr har dere noe forsikrings selskap å anbefale Ring rundt til alle selskapene, med unntak av Tennant. Tennant betaler nemlig ikke ut penger hvis det skulle skje noe.. ihvertfall ikke før man har vært et par runder i retten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 i følge if sin nett kalkulator skal de ha 23 tusen per år på meg som 19 åring.. men så er if norges dyreste forsikringselskap for ungdom da :rolleyes: Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by henrikfr har dere noe forsikrings selskap å anbefale Personlig er jeg MEGET fornøyd med IF! Fine internett sider og meget greie å ha med å gjøre når det skjer noe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 IF er greie å ha med å gjør når det skjer no,vi fikk oppgjør etter 3 dager da jeg smalt front mo front sist vinter,. ei kjeering vrengte over i min kjørebane..,ikke bra;P. Men,tror jeg skal bruke if da jeg får meg s14.får 70% bonus og setter den på min far. hørte på forsikring på s14 i dag på sparebank 1:Dette er en bil vi ikke forsikrer til personer under 30 år. det var svaret jeg fikk,hehe. og de som reklamerer med gunstigst ungdomsforsikring.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Jeg registrerer med stor overraskelse at folk her er fornøyd med If.. sin behandling i det det har skjedd noe. Dette er tvert imot det jeg har opplevd, det er nesten like ille som værstingen, Vesta. If.. brukte 3 mnd på å gi meg et ok oppgjør for bilen min etter at jeg dro av veien som følge av at jeg kjørte på en sau. Etter min erfaring er Terra absolutt blant de bedre, og rydder alltid seriøst opp når det skjer noe. Tennant har som nevnt i en tidligere post flere uheldige episoder med, jeg har ingen selv, men det er vel fordi jeg holder meg unna dem. If.. har ofte gunstige priser på relativt spreke biler også.. Selv er jeg kunde i If.. i dag, kun pga at Terra ikke vil forsikre bilen min, og vanen min er If.. de eneste som gir billig forsikring på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 essex hadde vel sin S14 hos dem.. spør han om hvor lang tid det tok før han fikk penger for den da.. :rolleyes: for min del skal if ha så mye at dem bare kan glemme det.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Bare for å nevne det. Sjekket forsikring på '00 Polo GTI hos If i går. Forskjellen på om den stod på gata eller i garasje var over 4000,- Noe å tenke på. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by Pacmania for min del skal if ha så mye at dem bare kan glemme det.. Mens jeg bruker if.. kun pga prisen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Hmmmmmm. I mine øyne er IF dyr, og lite sammarbeidsvillige. Bruker Gjensidige, betaler ca 3500 pr år for min polo med 12k kjørelengde... Kun ansvar. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by TurboPolo Hmmmmmm. I mine øyne er IF dyr, og lite sammarbeidsvillige. Bruker Gjensidige, betaler ca 3500 pr år for min polo med 12k kjørelengde... Kun ansvar. Gjensidige skal ha ca 60k for å forsikre "firmabilen" min, If.. skal ha 11k.. Da er valget veldig enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Det de beregner forsikringen på er av og til helt hull i hode. Jeg spurte hva Gjensidige brukte som referanser når de satt premien, trodde det skullle være ulykkesstatistikk jeg. Men svaret var at; det det hele kom an på var slagvolum! Jeg spurt om de var klarover hvor idiotisk dette var. Svaret ble da: det er det eneste riktige å gå ut ifra.... Da gjald dette forsikring uten kasko... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg