Gå til innhold

Forsikring

Ranger emnet

henrikfr

Anbefalte innlegg

gå til internett siden til selskapet du ønsker pris fra og fyll ut online sjema så får du et grovt overslag.

er det en god pris du får så skriv det ut...lettere å henvise til kundebehandler når du har noe du har gått ut ifra.

men stol ikke på det som regnes ut eller pris over tlf.

jeg fikk pris på bilen min på nettet og da skulle de ha ca 13000 i året.når jeg skulle tegne forsikringen forlangte de 150000.-(etthundreogfemtitusen)

det er så mye som ikke nevnes i sjemaene

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IF er greie å ha med å gjør når det skjer no,vi fikk oppgjør etter 3 dager da jeg smalt front mo front sist vinter,. ei kjeering vrengte over i min kjørebane..,ikke bra;P. Men,tror jeg skal bruke if da jeg får meg s14.får 70% bonus og setter den på min far. hørte på forsikring på s14 i dag på sparebank 1:Dette er en bil vi ikke forsikrer til personer under 30 år.

det var svaret jeg fikk,hehe. og de som reklamerer med gunstigst ungdomsforsikring..

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer med stor overraskelse at folk her er fornøyd med If.. sin behandling i det det har skjedd noe.

Dette er tvert imot det jeg har opplevd, det er nesten like ille som værstingen, Vesta.

If.. brukte 3 mnd på å gi meg et ok oppgjør for bilen min etter at jeg dro av veien som følge av at jeg kjørte på en sau.

Etter min erfaring er Terra absolutt blant de bedre, og rydder alltid seriøst opp når det skjer noe.

Tennant har som nevnt i en tidligere post flere uheldige episoder med, jeg har ingen selv, men det er vel fordi jeg holder meg unna dem.

If.. har ofte gunstige priser på relativt spreke biler også..

Selv er jeg kunde i If.. i dag, kun pga at Terra ikke vil forsikre bilen min, og vanen min er If.. de eneste som gir billig forsikring på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de beregner forsikringen på er av og til helt hull i hode. Jeg spurte hva Gjensidige brukte som referanser når de satt premien, trodde det skullle være ulykkesstatistikk jeg. Men svaret var at; det det hele kom an på var slagvolum! Jeg spurt om de var klarover hvor idiotisk dette var. Svaret ble da: det er det eneste riktige å gå ut ifra....

Da gjald dette forsikring uten kasko...

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider