cyanide Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 er det ingen som kjører Granada her? Det er jo go'bil dilux :) thumpsup Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Om det er til noen hjelp så er jeg medlem i Granada klubben! Gromme biler det! Liker best MK1, jeg da... Kjører Ford til daglig da! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Oki.. Har nok solgt granada'n for ei stund sia, så jeg kjører Scorpio nå. Er på utkikk etter en ny 2'er :) Var liksom ikke helt det samme med Scorpio.. =/ Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by cyanide Oki.. Har nok solgt granada'n for ei stund sia, så jeg kjører Scorpio nå. Er på utkikk etter en ny 2'er :) Var liksom ikke helt det samme med Scorpio.. =/ Ikke like harry mene du? :) Ka med denna Granada'n? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Granada er det noe spesielt ved! Scorpio blir liksom en helt annen bil syns jeg... Prøv å få tak i en MK1 da! Det er de tøffeste!! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Jonte Ikke like harry mene du? :) Ka med denna Granada'n? Skal være litt harry :P Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by cyanide Skal være litt harry :P Apropos HARRY! I dag kjøpte jeg en Opel Ascona jeg tenkte jeg skulle hore opp litt! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Ascona B håper jeg? :) Skikkelig rånetralle.. :P Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Det er nok dessverre en Ascona C... Men kunne ikke annet enn takke ja til tilbudet når jeg fikk den EU-GODKJENT for 3000,-!!! Felgene ligger i allefall klare! :cool: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Et bilde til.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by cyanide Oki.. Har nok solgt granada'n for ei stund sia, så jeg kjører Scorpio nå. Er på utkikk etter en ny 2'er :) Var liksom ikke helt det samme med Scorpio.. =/ Granada har fått et litt ufortjent rykte! Det er egentlig en veldig fin og solid bil! Scorpio er en dritt bil! Det er ikke mange 85 modeller som matcher Granada 2,8 Injection Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Mondeo Granada har fått et litt ufortjent rykte! Det er egentlig en veldig fin og solid bil! Scorpio er en dritt bil! Det er ikke mange 85 modeller som matcher Granada 2,8 Injection Er ikke helt enig det det du sier om Scorpioen. Er en meget behagelig bil syns jeg. Men det er smal og behag. Har hatt tre Scorpioer og har vert fornøyd med dem. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by Mondeo Granada har fått et litt ufortjent rykte! Det er egentlig en veldig fin og solid bil! Scorpio er en dritt bil! Det er ikke mange 85 modeller som matcher Granada 2,8 Injection Sant nok.. Hadde jeg fått tak i en '85 2,8i så hadde jeg slått til :) Har vært borti mange som har plagdes med innsprøytninga på tidligere modeller.. 82-83 osv. Plutselig bruker den 2 liter på mila, uten at de kan gjøre noe med det.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by Karlsen Er ikke helt enig det det du sier om Scorpioen. Er en meget behagelig bil syns jeg. Men det er smal og behag. Har hatt tre Scorpioer og har vert fornøyd med dem. Scorpioen er helt grei og den går jo atskillig bedre enn Granadaen, men jeg liker Granadaen best.. Litt mere sjarm over den :P Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by cyanide Scorpioen er helt grei og den går jo atskillig bedre enn Granadaen, men jeg liker Granadaen best.. Litt mere sjarm over den :P Granadan er harry, men den har sjel og personlighet! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg