Gå til innhold

ingen som kjører Granada?

cyanide

Anbefalte innlegg

har for tiden en 1977 3.0 liter stv som har rullet 160.000 km

min fars gamle bil

har også en 1974 mod consul coupe som kommer på veien igjen til sommeren.

granada er en helt topp bil å kjøre lette å vedlikeholde om dem skulle trenge det .

jon

lordbongo

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granada er en good bil det.. Den er stor og god og solid. Den har bra motorer, bakhjulstrekk, deilige seter og kjørecomfort...

Den har fått rykte på seg for og være harry.. Vet ikke hvorfor, men det er jo det samme med gamle volvoer da.. Firkanta biler har en tendens til og bli harry tydligvis! Men i og med at jeg kjører volvo, og trivst med det selv om jeg må høre mye rart og klaging på at jeg ikke kjører Audi så liker jeg Granada og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lordbongo

har for tiden en 1977 3.0 liter stv som har rullet 160.000 km

min fars gamle bil

har også en 1974 mod consul coupe som kommer på veien igjen til sommeren.

granada er en helt topp bil å kjøre lette å vedlikeholde om dem skulle trenge det .

jon

Har du bilder av de bilene dine? Digger det karrosseriet der!!

Om du har bilder hadde jeg satt pris på om du maila de til meg!

Adressa er: takarls@online.no

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Min forsvant nok i går, 22/4, tok fyr. samme dag som jeg fikk lappen, da tenkte jeg : *SENSUR SENSUR SENSUR SENSUR*,

Er på jakt etter ny, men penger.....

Trur en bensinslange gikk åt helvet, heilt forbanna utbrent, blir vel høgd i morra(dag), Fåkke sove..... god bilen min er vekk :-s *snufs* *savne godbil* det som var mest dritt er at jeg fikk lappen i dag å den var på prøve skilter :-s så jeg får ikke noe tilbake dessverre :-s

*FUCK*...................

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vet om en gammal mk1 granada coupe som sikkert går billig. Trenger en del sveisearbeide (rust) aner ikke om den går eller noe... står bare i nærheten, og har stått der ganske lenge. står i nærheten av Glomfjord (3 timer fra Bodø)

Hvis interessert, send em mail til a_skaugvoll@hotmail.com, så skal jeg se om jeg kan finne ut mer. Kan ikke love noe:(

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Blir nok litt langt unna og har ikke brukandes sveis, greier ikke å tenne elektroden med det dritapparatet engang(elektrode er vel ikke det beste til rust på tynne plater heller).

Ellers takk for tanken.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja i dag var det på tide med en kikk på nyanskaffelsen da.

kjøpte en 3.0 liters 4 dørs sedan fra trondhjems traktene sått lagra på en låve i ca 13 år.

bilen er pen som bare det både innvendig å utvendig.

prøvde å snurre runt motoren men det funka ikke ,tengte jeg fikk ta ut pluggene å kjøre inn litt oljeda.

å joda det fungerte fint det til jeg tok ut plugg nr 3 da kom det vann gitt :((.

så det ser ut til at det bliver litt mekking på den da ;).

jaja bli vell futt i den till slutt vell.

jon

lordbongo

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lordbongo

jaja i dag var det på tide med en kikk på nyanskaffelsen da.

kjøpte en 3.0 liters 4 dørs sedan fra trondhjems traktene sått lagra på en låve i ca 13 år.

bilen er pen som bare det både innvendig å utvendig.

prøvde å snurre runt motoren men det funka ikke ,tengte jeg fikk ta ut pluggene å kjøre inn litt oljeda.

å joda det fungerte fint det til jeg tok ut plugg nr 3 da kom det vann gitt :((.

så det ser ut til at det bliver litt mekking på den da ;).

jaja bli vell futt i den till slutt vell.

jon

Haddet vert morro med noen bilder om du har! :)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider