Gå til innhold

Nye baklykter på 240

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

God kveld! :)

Jeg har sett litt på baklykter til 240'n min, og kommet fram til at de med 2 blanke glass er det veldig mange som har!

Jeg så et prosjekt her på forumet som hadde satt på 740-baklykter (de med hvit stripe i midten) og synes dette var veldig pent! :D

Noen som har link til denne posten? Eller en liten oppskrift på hvordan dette må tilpasses?

Uansett så er de med 2 hvite glass finere enn de orginale! :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de med hvite blinklys! jeg syns de er kjempefine. (se bildene på sida mi)

Men skal du ha dem må du borre hull under dem for drenering. Er noe kødd med liminga på dem så det er ingen sett som er 100% tette. Man borrer da 3 små hull under på hver lampe!

Dette ble jeg fortalt av folka på BCB da jeg ringte for å klage!

Merk dere dette! sikkert flere som har samme problem dragcar

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har de lyktene du pratet på fra 740 på 240'n min,

Det er veldig mye jobb å tilpasse

Du må sveise om bakskjermen å sette inn en bit på ca 3cm på sida av skjermen,

Bygge nye fester til baklampa å file\slipe ned selve lykta får at den skal sitte helt rett,

er en jobb på ganske mange timer men blir jo pent, pluss att ikke alle har det:)

Legger med ett bilde av bilen min

93890010.jpg

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Bygge nye fester til baklampa å file\slipe ned selve lykta får at den skal sitte helt rett,

er en jobb på ganske mange timer men blir jo pent, pluss att ikke alle har det:)

93890010.jpg

Haha! Jeg fant nettopp ut at jeg har tatt bilder av bilen din :P

trykk på bildene for store bilder.. Og trykk enda en gang der inne for enda større bilder :P

DSC03212.jpg

DSC03213.jpg

DSC03214.jpg

Dumt det var så mørkt..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

http://i8.photobucket.com/albums/a23/moiamo/93890010.jpg

Det var der jeg hadde sett dem før! ;) Synes dette er kjempe pent! :) Men jeg veit ikke om jeg orker å styre så masse for å få på baklykter! Var pga "ikke alle har det" jeg tenkte på sånne! :)

De helt blanke er også ganske tøffe, men jeg har aldri sett dem i real-life! Så veit ikke åssen det ser ut og det er litt skummelt! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var der jeg hadde sett dem før! ;) Synes dette er kjempe pent! :) Men jeg veit ikke om jeg orker å styre så masse for å få på baklykter! Var pga "ikke alle har det" jeg tenkte på sånne! :)

De helt blanke er også ganske tøffe, men jeg har aldri sett dem i real-life! Så veit ikke åssen det ser ut og det er litt skummelt! hehe..

de er finere IRL enn på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider