B.T.i Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Det verste er dette "hvem, hva, hvor" opplegget som folk ikke kan.Slike tråder har jeg mest lyst å slette og be trådstarter begynne på nytt. Har du lyst har du lov;) Flott å se at det ikke bare er meg som blir irritert over unødvendige skrivefeil. Tråder som er så ræva skrevet at en må anstrenge seg for å lese skulle blitt slettet, på lik linje med dem som er feilplassert, har elendig topic, repost osvosv... Bare å gi meg en sletteknapp :fire: - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Blir nok nødt å føye meg til i lista over de som irriterer seg over "hvem, hva, hvor" og folk som ikke kan reglene for dette. Når noen skriver f.eks "Hvem bil er dette?" så får jeg egentlig mest lyst til å trykke på krysset oppe i høyre hjørne. Det er ikke vanskelig å skrive grammatisk korrekt norsk hvis man bruker mer enn 15 sekunder på hvert innlegg man skriver.. ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er utrolig mye rare feil ute og går. Skal ikke komme her og påstå at jeg er så veldig flink selv. Likevel skulle det være mulig å ha orden på en del grunnleggende ting.. Ting som irriterer meg er. - Hvem, hva , hvor. - Orddeling. (på engelsk deles ord hele tiden, men i Norge brukes vi mye sammensatte ord) - Overdrevent mye tastefeil. Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg synest det er litt feil fokus her. Tenk på dyslektikere Dialekt er fy, det er jeg enig i! Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Det er ett tegn på norsk ungdom i forfall. Å skrive norsk og beherske bokmål synes jeg burde være mulig. Med mindre du mente at det er "ett av flere tegn", så skal det være "et tegn" der. Jeg kunne bare ikke dy meg :) *koooozz* 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 den tråden her er jo helt verdiløs...skal si meg enig i at det er slitsomt å lese tekster som dårlig sammensatt, men min mening er at kanskje ikke alle har så god tid til å skrive heller...og jeg syns det er bedre at folk faktisk skriver noe enn at de holder kjeft...ergo syns jeg det er enda teitere å korrigere folk hvis du skjønner hva de mener,for det er det mange som syns er flaut og da kanskje de ikke gidder å være like aktive...kan hvertfall skrive korrigeringer i pm i stedet for å legge det i topicen...med dagens globalisering må man jo forvente at det norske språket ikke kan holdes så rent og pent som det en gang var..Jeg har riktignok ikke vært inne på dette forumet lenge men har prøvd å lese en del av trådene her,hvertfall de som jeg syns er nyttige, og slike som denne ;) kan hende jeg ikke har lest de trådene med mye feil på, men har enda ikke hatt store problemer med å forstå folk...Kanskje man får prøve å sette seg litt inn i teksten og tenke litt så kanskje man skjønner litt mer ;) - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg