Paj-90 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Noen her som har erfaring med å kjøpe deler/styling på Ebay? Hvilke erfaringer har dere, og hvordan er fraktpiser osv? Er det isåfall ebay.de dere bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Har kjøpt endel på Ebay, bare gode erfaringer. De jeg har kjøpt fra har for det meste vært folk som selger japsebil-ting i Usa, men har kjøpt fra England, Tyskland og Hong Kong også. Fraktprisene på ting som veier endel fra f.eks Usa er ganske stive. Betalte 30 dollar for et sett med tårnstag foran og bak til bilen min, men selve frakten ble på rundt 80 $. Men folka på ebay er stort sett til å stole på. Spesielt disse "superselgerne" som ofte har flere tusen tilbakemeldinger fra andre brukere. De har jeg ingen betenkeligheter med å handle fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg