Gå til innhold

Tommy Schønberg selger R4R'en

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Merke og modell: AUDI A4

Registreringsnummer: CE7xxxx

Registreringsår: 1997

Sist godkjent: 21.12.2001

Frist for kontroll: Utsatt til: 30.09.2005 ---- ??

Begjært avregistrert: 03.10.2005 ---- ?????

Pris for kontroll: kr. 605,-

hm?!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok både Pelle Politibil og Il Tempo Gigante er hakket mer profilert enn den DKW'en.

Ikke nok med at det er et skall, den er jo ikke EU-godkjent heller....

Registreringsnummer: CE76888

Frist for kontroll: Utsatt til: 30.09.2005

Begjært avregistrert: 03.10.2005

605 spenn er mye å betale når man nettopp har kjøpt en bil til en mill... :biker

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var på EU for to år siden.....var tom innom han rett etter den hadde blitt EU godkjent.

Har jo røde oblater og....litt vanskelig å få røde oblater om den ikke er godkjent.

1. Da kan det være at verkstedet som EU-godkjente bilen ikke har gjort jobben med å sende igjennom godkjenningen til Biltilsynet. Det skjer rett som det er, som oftest uten at eieren selv er klar over det.

2. Om han har søkt om utsettelse, og fått det, så kan han vel få ut oblater siden man må ha det etter 15. september for å unngå å miste skilta.

Det letteste er uansett å ringe Biltilsynet og be om historikkbildet, da ser man når bilen ble avskiltet, påskiltet, godkjent, osv.

På den annen side, selv om det står at bilen ikke er godkjent enda, så er det mulig at den er det. AutoSYS oppdaterer seg bare mot EU-godkjenningsregisteret (de eksterne som tar kontroller) to ganger i uka. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registreringsnummer: CE7xxxx

Frist for kontroll: Utsatt til: 30.09.2005 ---- ??

Begjært avregistrert: 03.10.2005 ---- ?????

hm?!

Isteden for den opprinnelige fristen (som ville vært i august 2005), så har han søkt om å få utsatt den fristen, slik at han ikke får begjæring på bilen sin. Da hadde han ut september med å få den godkjent, så går det ut begjæring om avregistrering noen dager etterpå. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel en Audi A4 for rundt 100k samme årstall. + MOTOR OG DRIVVERK! Så har man 200k til overs man kan kutte/style/felger/understell +++ Som også er eu-godkjent.

Gi meg 300k så skal jeg mekke sammen en Audi A4 som er råere i skallet som i tillegg har motor og drivverk. So what om den er en av norges mest profilerte, betyr jo bare at bilen er høyere opp på listen til eventuelle tyver. + at noen apekatter du kjører forbi på motorveien har sett den før.

Alt i alt, altfor dyr.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel en Audi A4 for rundt 100k samme årstall. + MOTOR OG DRIVVERK! Så har man 200k til overs man kan kutte/style/felger/understell +++ Som også er eu-godkjent.

Gi meg 300k så skal jeg mekke sammen en Audi A4 som er råere i skallet som i tillegg har motor og drivverk. So what om den er en av norges mest profilerte, betyr jo bare at bilen er høyere opp på listen til eventuelle tyver. + at noen apekatter du kjører forbi på motorveien har sett den før.

Alt i alt, altfor dyr.

Ja, prøv så får jeg se :)

Å så lenge jeg ikke har planer om å kjøpe denne bilen så gidder jeg heller ikke å sitte å spekulere på hvor mye Tommy skal ha for bilen sin, og om den er EU godkjent eller ikke.

:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt, altfor dyr.

Det vil jeg se.. Jeg trur ikke du aner hvor mye den bilen er påkosta utvendig.. De felga der klarer du forsåvidt ikke å skaffe til den bilen uten at det koster deg masse penger, da de kun har BMW boltsirkel og er bygd om til Audi boltsirkel!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig om at den prisen er noe stiv.

Man kan faktisk få en audi s4, samme skal på grønne skilter til en rimeligere penge.

Jeg vil si man skal jobbe litt, og bruke en del penger for å få den godkjent.

300k er for mye penger for den bilen.

Som noen andre nevnte her, du kommer langt med 300k på en audi a4 med 1,8t motor.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt, altfor dyr.

Komplett RS4 karosseri er jo ikke så billig hvis du ringer møller og hører på pris da, må nesten bytte alt av platedeler på bilens side. + jobb, og nei en vanlig av er jo 10 cm smalere og ikke riktig så spennende og få i bakspeilet.

2005 Impreza WRX

x A4 tq / Golf stv / Sharan

x Impreza wrx 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt, altfor dyr.

Dette er nok et tilfelle av en "tusenkunster" som kan fikse alt billigere selv.. :shake

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår