Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 For dere som tenker på "old school"... Her er en liten tråd om hvor enkelt og kjapt det kan gjøres... :spider Utgangspunktet er Gorgeous sin 78 Golf LS aut. Godt brukt og ikke veldig pen å se på som mange av utgangpunkene dere har... Før: Ny frontfanger på plass: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Første steg var og rubbe bilen for å fram det som var igjen av glansen i lakken... Så kom Böhser Onkäl innom for å hjelpe til med å sette på KW-gewinde... Ferdig... :D I tillegg til Gewinde har vi satt på hvite blinklys, GTi-leppe og felga til ManiaCoupè... Og her er resultatet: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bilen er på langt nær ferdig, dette gjorde vi på "værste" for å vise hvor lite som skal til for å få en einser kul... cheers Vi var på et VAG-Classic treff søndag og her er et kjørebilde... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er det denne som kalles "Lusa"? Tror jeg leste noe om den i en annen tråd her på forumet. Uansett kult å se hvor lite som skal til. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Øyyy, Dårlig gjort.. akkurat sånn jeg skal gjøre med min jo.. nesten samme farge til og med.. Min er nå i litt dårligere shape da :( Men, kult å se hvor lite som skal til :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Den er i dårlig stand denne også men du blir blenda av de små triksa som er gjort..... Og verdien på bilen har femdobla seg! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Oi! likte bilen godt! og de felgene gjorde faen meg underværk, hvor får man tak i slike og til hvilken pris? hva dim er brukt på felg og dekk? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Oi! likte bilen godt! og de felgene gjorde faen meg underværk, hvor får man tak i slike og til hvilken pris? hva dim er brukt på felg og dekk? ebay.de Felger: 7X15 Dekk: 195/45 kosta meg vel under 10k Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er det ikke RonalTurbo R10 felger? får de til 424£ +frakt og moms hos dubmeister.co.uk Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er det ikke RonalTurbo R10 felger? får de til 424£ +frakt og moms hos dubmeister.co.uk Ikke i helpolert utgave, det kan jeg love deg.. ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ikke i helpolert utgave, det kan jeg love deg.. ;) Nei, sort og polert Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Nei, sort og polert Litt forskjell det da... :) OT: Åssn går det med Golfen, har ikke sett noen prosjekttråd? kiddie Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er det ikke RonalTurbo R10 felger? får de til 424£ +frakt og moms hos dubmeister.co.uk Ikke helt de samme da mine er første versjon med skrift og i tillegg polert, + nye dekk og frakt ;) Jeg surfa i noen måneder på ebay for å si det sånn... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Litt forskjell det da... :) OT: Åssn går det med Golfen, har ikke sett noen prosjekttråd? kiddie nei, har ikke gjort så mye med den enda, bestillt noe små snacs til den og må få rota meg til å bestille gewinde til den... :D Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg