henning_dt85 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 siklesikle.....Det var en rå bil ;)min skal bli slik engang deg og, håper jeg ( ett blikk i lommeboka, NEI,hehe) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Smoooooth! m'm Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Så kom Böhser Onkäl innom for å hjelpe til med å sette på KW-gewinde... Du? er dette samme gewinde sette dinglevims hadde på den hvite jettaen? nå min asså. Lurte bare på hva max senk er på den fjørene? Etter jeg fikk valsa forrand så er de skrudd max ned, asså ikke mer gjenger og gå på. Sorry litt off topic, men tenkte jeg kunne spørre her nå som den mednevnte bilen i denne tråden hadde påmontert slike :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Du? er dette samme gewinde sette dinglevims hadde på den hvite jettaen? nå min asså. Lurte bare på hva max senk er på den fjørene? Etter jeg fikk valsa forrand så er de skrudd max ned, asså ikke mer gjenger og gå på. Sorry litt off topic, men tenkte jeg kunne spørre her nå som den mednevnte bilen i denne tråden hadde påmontert slike :) Du har supersport gewinde, det er en viss forskjell der ja... hellothere Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Du har supersport gewinde, det er en viss forskjell der ja... hellothere Som er? damndamn Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Som er? damndamn At det blant annet er rustfritt og er av mye bedre kvalitet når det gjelder alt... :hammer Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 At det blant annet er rustfritt og er av mye bedre kvalitet når det gjelder alt... :hammer Hehe, mine har no ikke rusta ennå :???: Men er synn bilen blir så forbanna stiv med slike demperene som er skrudd en god del ned, rister vell snart bilen istykker tannløs Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hehe, mine har no ikke rusta ennå :???: Men er synn bilen blir så forbanna stiv med slike demperene som er skrudd en god del ned, rister vell snart bilen istykker tannløs Ja, det er en del av forskjellen på KW og supersport... ;) Men nok OT nå, dette er ikke en gewinde-diskusjonstråd, det er det nok av andre steder... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ja, det er en del av forskjellen på KW og supersport... ;) Att KW er mykere enn supersport når de er nedskrudde? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Men nok OT nå, dette er ikke en gewinde-diskusjonstråd, det er det nok av andre steder... Hehe, sant det, ble bare litt små nyskjerrig cheers Back 2 topic. Er det brune seter i bilen? så faktisk rått ut i en slik grønn bil.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hehe, sant det, ble bare litt små nyskjerrig cheers Back 2 topic. Er det brune seter i bilen? så faktisk rått ut i en slik grønn bil.. Denne bilen har cognac-farga interiør. Til Manillagrün kunne du få denne fargen, svart eller menneskefarget interiør. Fargekombinasjonen i den aktuelle bilen var suverent vanligst (på bakgrunn av 15 års høggersurfing). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Den er i dårlig stand denne også men du blir blenda av de små triksa som er gjort..... Og verdien på bilen har femdobla seg! Er litt å gjøre her, ja. Men den er ikke tilnærmingsvis så dårlig som min Nesby-Golf var. Den ble ikke polert en gang;). Det stemmer som du sier; med hjul og senking ser selv en halvgrei Einser superbra ut! Og bare for å få sagt det: Lusa er bra til å være en 78-modell. Hadde en 82 GTI i henda for litt siden og den er i betraktelig dårligere stand med tanke på råte (men likevel milevidt unna Nesby-Golf-nivå). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ble stilig den bilen gitt. sku ikke mye til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ikke helt de samme da mine er første versjon med skrift og i tillegg polert,+ nye dekk og frakt ;) Jeg surfa i noen måneder på ebay for å si det sånn... slike altså? bare polert? med skrift som er trykket i felgen i støpeprosessen kontra tegna på etterpå. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ikke så mye som skal til nei... Utrolig kul bil og felgene da:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg