Blueboy Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Stemmer det at det blir "right on" treff i haugesund i mai?? nåken så vett ein bestemt dato for treffet?? kor det blir holdt då?? amandasenteret? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Det blir RightOn treff på Amanda iår også etter det jeg har hørt, er i Mai, men er usikker på datoen, sannsynligvis 11 eller 25. Ellers så regner jeg med du stiller opp med Blueboy på treffet vi i Haugesund lokallag av VW Audi klubben skal ha 23/24 august! Bilen din må jo forsvare 1. plassen fra forrige utstilling (for 2 år siden, da med Menace som eier) :cool: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 ja då stille eg...!:) må få på nåken dugande hjul først! ellers nåke aent av treff i haugesund,stavanger eller bergen ??? mye folk på lokallags-samlingene Baldrick??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by Blueboy ja då stille eg...!:) må få på nåken dugande hjul først! ellers nåke aent av treff i haugesund,stavanger eller bergen ??? mye folk på lokallags-samlingene Baldrick??? Du har nå 4 mnd på deg til å finne hjul så der finnes nå vell håp, hjul er der nå alltids nok av, disse er nå OK og ikke så dyre, men du vil kanskje ikke ha 9x16 igjen? Forrige gang var vi vell rundt 15 personer på lokallagsmøte, men det varierer mye, hender vi kun er 5-6 stk også, men det er bare å møte opp, første torsdag i mnd på Aksdal Bil... Neste gang blir det etter planen også fotografering av bilene for bruk til hjemmesiden vår som forhåpentligvis snart er på luften. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by Baldrick Du har nå 4 mnd på deg til å finne hjul så der finnes nå vell håp, hjul er der nå alltids nok av, disse er nå OK og ikke så dyre, men du vil kanskje ikke ha 9x16 igjen? Forrige gang var vi vell rundt 15 personer på lokallagsmøte, men det varierer mye, hender vi kun er 5-6 stk også, men det er bare å møte opp, første torsdag i mnd på Aksdal Bil... Neste gang blir det etter planen også fotografering av bilene for bruk til hjemmesiden vår som forhåpentligvis snart er på luften. va å henta work hjula på husnes igår!:) så nå e eg klar for treff! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Arg - ikke mye vits for oss andre å stille opp på det treffet da Blueboy :P Med 17" ere tar den jo alt Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Right on treffet er 11 Mai foresten. Kommer du der BLueboy ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Sonick Arg - ikke mye vits for oss andre å stille opp på det treffet da Blueboy :P Med 17" ere tar den jo alt Si ikke det! Bilen til Blueboy er flott og gjennomført den, men den er "gammelt nytt" og jeg tviler ikke på at det komme flere biler som absolutt kan konkurere mot den. Bilen din bl.a. vekker såpass oppsikt at hvem hvet hva som skjer;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Sonick Right on treffet er 11 Mai foresten. Kommer du der BLueboy ? rekna med eg tar turen då ja!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 e nå mykje kult rundt om i hgsd rekne eg med!? blir treffet på obs bygg eller amanda??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Vet ikke helt kor det blir. Men sikkert på obs bygg. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 noken så har bilder fra Right on treffet i Haugesund?!?? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Blueboy ja då stille eg...!:) må få på nåken dugande hjul først! ellers nåke aent av treff i haugesund,stavanger eller bergen ??? mye folk på lokallags-samlingene Baldrick??? Vårmønstring i Bergen 29. mai! Lagunen tor eg.....???? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Tok ikke bilder - var det bare en halv time - regnet noen så j#¤&& .... Så ikke deg der Blueboy ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Sonick Tok ikke bilder - var det bare en halv time - regnet noen så j#¤&& .... Så ikke deg der Blueboy ? eg var i oslo på den tida........! men stille på vw-audi treffet i august!! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg