Gå til innhold

Right on treff i Haugesund!

Ranger emnet

Blueboy

Anbefalte innlegg

Det blir RightOn treff på Amanda iår også etter det jeg har hørt, er i Mai, men er usikker på datoen, sannsynligvis 11 eller 25.

Ellers så regner jeg med du stiller opp med Blueboy på treffet vi i Haugesund lokallag av VW Audi klubben skal ha 23/24 august! Bilen din må jo forsvare 1. plassen fra forrige utstilling (for 2 år siden, da med Menace som eier) :cool:

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blueboy

ja då stille eg...!:)

må få på nåken dugande hjul først! ellers nåke aent av treff i haugesund,stavanger eller bergen ???

mye folk på lokallags-samlingene Baldrick???

Du har nå 4 mnd på deg til å finne hjul så der finnes nå vell håp, hjul er der nå alltids nok av, disse er nå OK og ikke så dyre, men du vil kanskje ikke ha 9x16 igjen?

Forrige gang var vi vell rundt 15 personer på lokallagsmøte, men det varierer mye, hender vi kun er 5-6 stk også, men det er bare å møte opp, første torsdag i mnd på Aksdal Bil... Neste gang blir det etter planen også fotografering av bilene for bruk til hjemmesiden vår som forhåpentligvis snart er på luften.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Du har nå 4 mnd på deg til å finne hjul så der finnes nå vell håp, hjul er der nå alltids nok av, disse er nå OK og ikke så dyre, men du vil kanskje ikke ha 9x16 igjen?

Forrige gang var vi vell rundt 15 personer på lokallagsmøte, men det varierer mye, hender vi kun er 5-6 stk også, men det er bare å møte opp, første torsdag i mnd på Aksdal Bil... Neste gang blir det etter planen også fotografering av bilene for bruk til hjemmesiden vår som forhåpentligvis snart er på luften.

va å henta work hjula på husnes igår!:) så nå e eg klar for treff!

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Sonick

Arg - ikke mye vits for oss andre å stille opp på det treffet da Blueboy :P Med 17" ere tar den jo alt

Si ikke det! Bilen til Blueboy er flott og gjennomført den, men den er "gammelt nytt" og jeg tviler ikke på at det komme flere biler som absolutt kan konkurere mot den. Bilen din bl.a. vekker såpass oppsikt at hvem hvet hva som skjer;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Originally posted by Blueboy

ja då stille eg...!:)

må få på nåken dugande hjul først! ellers nåke aent av treff i haugesund,stavanger eller bergen ???

mye folk på lokallags-samlingene Baldrick???

Vårmønstring i Bergen 29. mai! Lagunen tor eg.....????

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider