Gå til innhold

Anbefalinger om dette fra megabillig.com!!

Ranger emnet

Mehdi

Anbefalte innlegg

Hey..

har sett på dette alternativet på megabillig.com : http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=47&id=1513

Noen som veit noe om dette merket eller pakken? har sett den andre tråden om akkuratt samma anlegg jah og ser det er langt billigere enn på andre nettbutikker i Norge.

Men et annet spm iforhold til dette, det der er kun en 2ch som jeg har forstått.. hva annet enn det som er der trenger jeg for å kunne drive alt? (kondensator, annen forsterker osv?).. skal ha noen høytalere i hattehylla også veit ikke hva.. men blir ikke noe dyre greier

Hvis ikke det dette blir aktuelt så blir det noe morel på meg.. er så god service der at det halve kunne vært nok=) (passer meg bra med tanke på at jeg ikke har noe spess peiling på bilstereo)

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fersk på området vil det være en god ide å handle lokalt der du kan få hjelp underveis.

Ryktene sier ar Morel er habile saker og er det i tilegg en forhandler som vet å yte service er jo saken klar spør du meg hellothere

men prisen på den RF pakka er nice da :dj

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det fullt lovlig å ringe forhandlerne å spørre om pristilbud. Det er f.eks. mange forhandlere som har ytret at de kan matche Megabillig på pris, og faktisk er billigere på enkelte produkter.

Og om du føler deg usikker på dette med bilstereo, vil jeg også råde deg til å handle lokalt. De forhandlerne jeg har vært i kontakt med har vært hjelpsomheten selv, og er i tillegg svært hyggelige å ha med å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner skjønner:) er klar over at morel er bedre osv.. men jeg må også tenke på at jeg ikke kan handle mer penger enn jeg har.. har ca 8000 og vil ikke at total summen skal overstige det!

men vet noen om den 2ch greia der som følger med kun klarer å drive bassene?

MVH mehdi

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider