R_Style Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Du BurnPr00f, hvordan ser slangen din ut, den som går mellom LMM og turbo? et annet tips er å ta ut tomgangsmotoren og rense den med forgasser-rens eller lignende, og deretter smøre den opp med tynn olje og la det virke litt... hvis du ikke har prøvd de tingene, ville j ha gjort det...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Slangen mellom LMM og turboen er helf fin, type sort slange, med litt vinkel på, så er k&n-filteret før lmm'en, montert rett på. Kan prøve å rense tomgangsregulatoren. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 har samme problemet jeg.. går 12-1300 rpm på tomgang når den er varm.. går normalt når den er kald.. et annet problem er at jeg har en strømtyv. batteriet mitt lades ut over natta. :/ finner ikke ut hva dette kan være.. noen tips? Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 aha, bra at flere har det problemet.. jeg har litt andre ting å gjøre med min for tiden, så det er ikke det som er høyest prioritert, men allikevel, driver på med det tomgangsproblemet. Driver å tar rust om dagen, hjulbrønner, buer og jekkfester sandblåsing + sveising. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 vil anbefale deg å gjøre det samme som j anbefalte burnproof... rense tomgangsmotoren og smøre den opp... samtidig kan du også rense spjeldhuset og ta en grundinstilling på tomgangen... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 vil anbefale deg å gjøre det samme som j anbefalte burnproof... rense tomgangsmotoren og smøre den opp... samtidig kan du også rense spjeldhuset og ta en grundinstilling på tomgangen... jeg burde renset mitt tomgangsregulator :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 jeg burde renset mitt tomgangsregulator :P Åssen signal gir spjeldbryteren på fullgass da(skal være en annen kabel) Skal vel være tre signal, tomgang, delgass og fullgass. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Er to på min (motronic) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg