tvindal Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 synes alle produktene er bra jeg, men har best erfaring med hard wox'en Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 bruker og selv KUN meguiars produkter.. quike detailer og gold class produkter er flotte på sommer tider og bruke, ellers har jeg quik wax nå i dette suret været, og til dere me flotte felger, bruk meguiars sin felg rens!! beste sort! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Hvordan er prisen på Meguiar's i forhold til Autoglym, Sonax og lignende merker? Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 hvordan er det med polering av nylakka biler? bilen blir lakka til uka, men skal ikke "ut" før det er sommerdekk føre.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 http://www.meguiars.no/default.asp der finner dere priser <-- forhandler Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by hfracing hvordan er det med polering av nylakka biler? bilen blir lakka til uka, men skal ikke "ut" før det er sommerdekk føre.. Det skal ikke være noe problem, dem sier at du ikke skal polere en nylakkert bil, men det er snakk om de første ukene etter lakkering... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by hfracing hvordan er det med polering av nylakka biler? bilen blir lakka til uka, men skal ikke "ut" før det er sommerdekk føre.. Ville vært forsiktig med å røre polérkluten på noen uker. En kamerat sa han fikk beskjed av lakkereren å ikke polere bilen på 2mnd. ellerno når han fikk den profflakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 jeg hadde ikke polert bilen før etter min. 3uker.. helst lenger... de første ukene hadde jeg kaansje spylt den med vann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 brukt mye autoglym jeg også, turtle har jeg bare dårlig erfaring med, treffer det en ru plastfanger sliter du uten kjemikalier, opplever ikke at det er like ille med autoglym. pleier kjøre børstefri vask først, gå til manuell vaskehall og ta hjul og hjulbuer, deretter vente til tørr før jeg går over med sånn myk klut og tar evnt glemte steder, så bruker jeg autoglym polish & voks, blikket ditt sklir av bilen etterpå :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by hfracing hvordan er det med polering av nylakka biler? bilen blir lakka til uka, men skal ikke "ut" før det er sommerdekk føre.. jeg hørte 2-4 mnd så ventet den tiden før jeg polerte og vokset i kveld, + sitrongreier på speil (kommet litt lakkstøv på speil) og silikon på alt av lister, kan sikkert ta litt bilder, ble så vanvittig bra. her er bilde når jeg gjorde det på rangerovern Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Polerte bilen min her om dagen med Meguiars Gold Class Wax. Ble utrolig blank og glatt overflate. Anbefaller alle til å prøve det. Ser mye blankere ut i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 polerte med voks? ikke polish? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Først rubbing, polish også wax Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 nettop :) bruker kun rubbing i spesielle tilfeller, rubbing er farlige greier.. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Hvor varmt må det være for at man kan polere bilen? Er så problematisk uten lett tilgang på garasje nå på året! Har ikke vasket bilen mer enn én gang siden starten av desember.. :( Skikkelig dårlig samvittighet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg