Assman Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Vet ikke om det er korrekt av meg å starte en egen tråd for dette, med tanke på at han andre dude'n har den andre tråden.. men shit au.. folk leser jo alt her inne :D Tiden har gått og jeg har nå kostet på min bil noen tusen.. mange tusen.. og ikke på motor og slikt, men litt her og der.. felger stereo.. og skal også legge mer i bilen fremover nå som skattepengene kom :D MEN, jeg har problemer med forsikring :( Sparebank 1 som bilen er forsikret i nå, dekker ikke mer enn 20.000 i ekstrautstyr.. dvs at hvis noen tar felgene OG stereo'en, er jeg ille ute.. for da får jeg ikke nok tilbake..!! Tyvene må holde seg til EN av tingene for at jeg skal få nok tilbake..!! Jeg lurer på om noen har noen råd til meg her..! Har snakket med Gjensidige NOR, de sa NEI!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Avtakbar front på stereo'n og hjulbolter med mønster? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Har alt det, og får alarm til helgen.. .. men hva hjelper det!? NADA!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Noen forsikringsselskaper har spesialforsikring for ekstrautstyr. Hadde det på gamlebilen, men det var så dyrt at det hadde vært billigere å bli frastjålet et sett felger i året. If dekket da ekstrautstyr for 70.000,-. De krevde bilde og kvitteringer på alt på forhånd, og hvis det kom til mere utstyr etterhvert, måtte jeg sende inn mere bilder og kvitteringer. I tillegg måtte jeg ha alarm. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 jeg hadde ekstra forsikring på jettan min på 100000.- hos gjensidige.måtte legge fram bilder og kvitteringer og kostet ca 1400 ekstra i året. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Hadde ekstra forsikring på 50K på en bil som ble borte for litt siden. Var ikke mye få av de pengene. Hadde kviteringer i hue og ræva men de trakk fra prisen på det orginale utstyret jeg hadde tatt ut for å sette i det nye. Husk at orginalt er dyrt. Jeg måtte skrive av 13000,- for orginal radion med kasset uten RDS:mad:. Og de orginal stålfelgene skulle importøren ha mere for en de 10*16" M/T alu. felgene mine med 33"dekk. Bare felgene hadde jeg gitt 4200 for pr.stk:eek:. Dette hadde jeg kvitering på og det var ikke mere en 6mnd gammelt når det ble borte. Sjekk hva det orginale utsyret er verdt for du for bare igjen for det som overstiger dette. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by triggerhappy Avtakbar front på stereo'n og hjulbolter med mønster? En litt dreven "hjultyv" har ingen problem med å få av hjul med låsebolter, mange tjuvtriks for å få dem opp. Men kan no bruke en jævli kraftig locktight hvis du ikke her behov for å få dem av igjen:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg