triggerhappy Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Noen som husker rundetiden på Nürnburgring med denne? Lå på siden dems før, men finner det ikke igjen. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Viste ikke at dem hadde tatt noe tider på Nordschleife jeg. Sikker på at du ikke blander med Supra'n dems? Den ble testet en del på 'Ringen'. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Godt mulig. Hva kjørte Supra'n på da? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by triggerhappy Godt mulig. Hva kjørte Supra'n på da? 7,49,4 - I 1997. Var vel raskeste gatebil rundt ringen på den tiden. 650hk og rigga for banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Supraen gikk rett under 8,00 med ca. 650hk. Dirk Schoysmann kjørte høye 7,50-runder med en ca. 450hk R33 V-spec da Falken brukte denne til dekkutvikling i forkant av en satsing på 24-timersløpet på Ringen. Mange som vil ha det til at disse tidene er satt med standardbiler, men Skylinen ble bygget for deltakelse i dette løpet og Supraen som demobil for Blitz. (Enormt fet bil forøvrig!) Nissan var tilbake med en R34 i fjor, men blåste noen turboer og måtte bryte - fikk dog prisen for de lengste eksosflammene, hehe! Kan være interessant å sammenligne med en svensk SAAB 9-5 stasjonsvogn (måtte jo være en wagon :D) som gikk lignende tider under kvalifiseringen(!) og plaget mange av frontløperne med sin trollspeed-byggede værstingmotor - kanskje ikke fullt så kult å kjøre dyre sportsbiler med mye karbon når det ligger en SAAB stasjonsvogn bak og presser på på strekkene :D SAABen brøt for øvrig med en knust felg før skandalen ble fullbyrdet! Sport Auto skal for øvrig kjøre en NSX Type R i årets løp, og har svært høye forhåpninger til denne bilen. Så det kommer nok noen gode rundetider på denne også etterhvert :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondhla Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Dette tror jeg ikke før jeg ser det for å si det slik. En SABB uansett modell er en treg forhjulstrukket schlabbete svenske og jeg har "litt" problem å se den hamle opp med f.eks Porsche 996. Jeg kan garantere at den vil dra livet av forhjulene i svingene på der Ring dersom den bare forsøker å kjøre litt aktivt. Det er simplelthen ikke mulig å kjøre ca 7'50'' auf der berühmste Rennstrecke der Welt med mindre de stiller opp med trekk på alle fire og selv da tviler jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Sto en artikkel om dette i et svensk bilblad - sikkert TV eller AMS - men jeg har ikke det bladet lengre. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by boXer 7,49,4 - I 1997. Var vel raskeste gatebil rundt ringen på den tiden. 650hk og rigga for banen. er det snakk om den LANGE ringen eller den KORTE ringen ?? eller den nye og den gamle da ! ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by LilleGud er det snakk om den LANGE ringen eller den KORTE ringen ?? eller den nye og den gamle da ! ?? eeeeh... 7min og 49 sekunder.... hva trur du? ;) Trur jeg skulle klart å sykle rundt den nye/korte på den tiden gitt :D *(kanskje) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by boXer eeeeh... 7min og 49 sekunder.... hva trur du? ;) Trur jeg skulle klart å sykle rundt den nye/korte på den tiden gitt :D *(kanskje) :D GP sløyfa på 7:49 hadde vel ikke lagd noe særlig overskrifter nei. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by eirikoo :D GP sløyfa på 7:49 hadde vel ikke lagd noe særlig overskrifter nei. greier ikke og se felgene pga farten men er det du som har den svarte S14`en på Rykkinn. Hvis ja så er den fet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by Nismo Mafia greier ikke og se felgene pga farten men er det du som har den svarte S14`en på Rykkinn. Hvis ja så er den fet Nei, holder ikke til på Rykkin. Men bilen er vel ok for det den? :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Sikkert en av dissa sportlinene eller z'edition, svarte.. eller pettersen som setter på så i å si like felger, og oxo nesten kun kjøper inn svarte.... mange av disse da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg