Gå til innhold

Billigbensin!

Ranger emnet

Kenito

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle opplyse om at på Bjerke Statoilstasjon pleier det å være relativt billig bensin i forhold til andre stasjoner. I går kostet det 9.70,- per liter for 95.. mens de andre statoilene hadde rundt 10.15,- og 10.50,- per liter.

Tenkte jeg bare skulle dele det med dere som liker å gi gass m'm

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enten det eller bompenger!

Hva med oss som bor "på bygda" i nord og må betale 12.50 i bensin og må kjøre 30km til jobb hver dag og 30km for å komme til nærmeste kompis? Hvor jævla rettferdig er det? Bare lurer..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som bor "på bygda" i nord og må betale 12.50 i bensin og må kjøre 30km til jobb hver dag og 30km for å komme til nærmeste kompis? Hvor jævla rettferdig er det? Bare lurer..

Har ikke skrevet noe om det er rettferdigt eller ikke jeg!

Jeg skrev bare enten bensinavgift eller bompenger!

Hvilken del av det var det du ikke forstod?

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet noe om det er rettferdigt eller ikke jeg!

Jeg skrev bare enten bensinavgift eller bompenger!

Hvilken del av det var det du ikke forstod?

Skjønte godt hva du mente! Og kom ikke med kritikk mot deg, bare er litt oppgitt :) Mente bare at her er avstandene mye større enn f.eks i Tromsø de man enda kan leve med høye bensinpriser. Her er vi avhengig av bil og da burde man klare å ha lavere bensinpriser slik at folk ikke flytter!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider