Hifonic Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 skaffe deg nye kompiser;) Liker ikke gamle alkiser som stinker piss og møkk som kompiser Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er ofte billig på UnoX'n tvers over Trondheimsveien for Linderud senter og! Der fyllte jeg tidligere i dag 98 blyfri for 9,91 kr/l! Da ble det full tank ja cheers Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eraser Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har prøvd meg litt på å lage en grei oversikt over priser, eksos.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvorfor kan ikke norge bare bestemme seg for en fast avgift på bensin.. 8 kr eller noe, det hadde hvert mye bedre.. Også har jeg hørt at bensin prisene kommer til å stige opp til 14-15 kr pga. det som har skjedd i amerika og oljegreier der.. Noen andre som har hørt det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 merkelig hvor stor forskjell det er på pris på kort avstand. Esso på kalbakken hadde 11.90 for 95 blyfri, mens Shell på Grorud ( 400m unna ) hadde 9.70 Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvorfor kan ikke norge bare bestemme seg for en fast avgift på bensin.. 8 kr eller noe, det hadde hvert mye bedre.. Også har jeg hørt at bensin prisene kommer til å stige opp til 14-15 kr pga. det som har skjedd i amerika og oljegreier der.. Noen andre som har hørt det samme? At det FRP stuntet med "variabel avgift" ikke er gjennomskuet enda er rart. 1. Hvis man hele tiden må justere avgiften etter oljeprisen vil det påføre staten unødvendige oppgaver. Unødvendige oppgaver = unødvendige utgifter. 2. Hvis avgiften skal være slik at bensinen skal koste 8,- kroner åkke som, vil jo bare bensinstasjonene sette en pris på 8,- kroner ut fra stasjon. Ergo null kroner i avgifter. Hvis vi skal passe på at dette ikke skjer, vil det påføre staten enda flere unødvendige utgifter. Hvorfor ikke bare senke avgiftene permanent? Fast med 25% moms på bensin? Drit i det derre tullet med variabel avgift. I ytterste konsekvens må jo staten betale oss for å fylle bensin hvis oljeprisen flyr til værs. Et generelt sett lite gjennomtenkt utsagn fra FRP. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 må kjøre 30km til jobb hver dag og 30km for å komme til nærmeste kompis? Kjenner til det...x-Finnmarking jeg! Flytta til varmere breddegrader i -96. Her koster 98 blyfri 12,29 SEK som billigst, typ 10,41 NOK blir vel det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 men her e det bægge delan..... sånn eg har forstått det betaler de i nordnorge 50 øre ekstra per liter for å slippe bompenger! det hadde vært noe for de som bor rundt trondheim, når eg kjørte fra værnes til et sted i tr.heim og tilbake klarte eg å passere 5 bomstasjoner! ca 30 min kjøring hver vei så vidt eg husker.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Til dere som bor i gokk. Prøv å kjøp leilighet\forsikring\garasjeplass\parkering i en større by så skal dere se hvor billig det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 fyllte for 10.25 på 1-2-3 i lillestrøm i dag..det er det billigste jeg har vært borti på lengre tid.. Hjemme i lillehammer lå bensinen på statoil på 12.23 her en dag. Da ble det ikke no tankfylling nei! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 fylte 95 for 9,20 nå nettopp, grei pris det.. synd jeg nesten hadde full tank.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 vært ganske billig her nede og.. noen steder.. ligget på 9.85 .. mens andre oppe i over 11.00 :hammer så deg i går. du kjørte gjennom den nye "fine" rundkjøringa rett utenfor biltema. jeg hadde vikeplikt for deg i rundkjøringa..jeg kom fra e6'n..hva slags hjul er det du har satt på? damndamn Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 At det FRP stuntet med "variabel avgift" ikke er gjennomskuet enda er rart. 2. Hvis avgiften skal være slik at bensinen skal koste 8,- kroner åkke som, vil jo bare bensinstasjonene sette en pris på 8,- kroner ut fra stasjon. Ergo null kroner i avgifter. Hvis vi skal passe på at dette ikke skjer, vil det påføre staten enda flere unødvendige utgifter. Eller ikke. Staten vil begrense bensinstasjonenes påslag. Har du ikke fått med deg granskningen av telebransjen? Om bensinstasjonene utnytter det eventuellt nye avgiftssystemet, vil det skje det samme med dem som med telebedriftene. Ps: Telebransjen har ikke akseptert dette, men prosessen er igang. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 At det FRP stuntet med "variabel avgift" ikke er gjennomskuet enda er rart. 1. Hvis man hele tiden må justere avgiften etter oljeprisen vil det påføre staten unødvendige oppgaver. Unødvendige oppgaver = unødvendige utgifter. 2. Hvis avgiften skal være slik at bensinen skal koste 8,- kroner åkke som, vil jo bare bensinstasjonene sette en pris på 8,- kroner ut fra stasjon. Ergo null kroner i avgifter. Hvis vi skal passe på at dette ikke skjer, vil det påføre staten enda flere unødvendige utgifter. Hvorfor ikke bare senke avgiftene permanent? Fast med 25% moms på bensin? Drit i det derre tullet med variabel avgift. I ytterste konsekvens må jo staten betale oss for å fylle bensin hvis oljeprisen flyr til værs. Et generelt sett lite gjennomtenkt utsagn fra FRP. Endelig noen som forstår dette.. Og til de som snakker å prøve å bo i by.. Er det DET denne diskusjonen handler om? :rolleyes: Anyway, Bensinprisne øker og synker takt med markedet, avgiftene har ikke endret seg det siste året, men tilbud og etterspørsel har det.. Og om man ikke forstår dette bør man tenke seg litt mer om.. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hva med oss som bor "på bygda" i nord og må betale 12.50 i bensin og må kjøre 30km til jobb hver dag og 30km for å komme til nærmeste kompis? Hvor jævla rettferdig er det? Bare lurer.. Nå har dere ENDEL billigere forsikring enn f.eks de som bor i oslo da. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg