BMW324TDa Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg spør ikke for å være spydig, men fordi jeg lurer... Raffinerer dere oljen på vestlandet også?Hvis ikke har du forklaringa der... Et FAT råolje ligger på rett over 250kr fatet om jeg ikke husker feil. Raffinert olje koster MYE mer ;) Ja, tenk så raffinerer de det her borte og. O ghvordan det kan koste mer å transportere den de 11 milene ut til meg enn det koster å transportere den til ei sjappe midt i tjukkeste Oslo er meg en gåte. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ja, tenk så raffinerer de det her borte og. O ghvordan det kan koste mer å transportere den de 11 milene ut til meg enn det koster å transportere den til ei sjappe midt i tjukkeste Oslo er meg en gåte. Er vel fordi det er her de fleste "forbrukerne" bor da vel? Ikke spør meg... Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Både i Aksdal og på Karmøy har den vært under 10 siden fredag. Får vel ta meg en tur på øya en dag da. Må uansett inn til statoil sævelandsvik å kjøpe girolje snart. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Får vel ta meg en tur på øya en dag da. Må uansett inn til statoil sævelandsvik å kjøpe girolje snart. :)Tja, den koster 11,60 nå. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 sånn eg har forstått det betaler de i nordnorge 50 øre ekstra per liter for å slippe bompenger! det hadde vært noe for de som bor rundt trondheim, når eg kjørte fra værnes til et sted i tr.heim og tilbake klarte eg å passere 5 bomstasjoner! ca 30 min kjøring hver vei så vidt eg husker.. hehe. smådyrt å kjør i trondheim ja. Gratis etter 6 da Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg