LLH Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 noen som har skiftet høytalere foran på primera p11 2001? hva slags dimensjon sitter der? er dette vanskelig/tungvindt og gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 noen som har skiftet høytalere foran på primera p11 2001? hva slags dimensjon sitter der? er dette vanskelig/tungvindt og gjøre? Husker ikke størelsen på dem, men det er enkelt.. ta av dørpanelet, så sitter den skrudd i 4 skruere der.. Dørpanelet er tatt av på 5 min.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 mener det er 4X6 på P10, da er det kanskje det på P11 også..ikke att jeg vet, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Nei på P11 er det runde høyttalere.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 vil tro det sitter runde foran, i og med at det sitter orginale diskanter i dørstolpen. har skiftet til alpine 9851R cd spiller og rockford fosgate power 6,5 bak vuderer type-rf forann. har tenkt på to rockford 30001 mono blokker og to power stage 2 bassere. åssen er det med vibresjoner og ulyder i primeraen foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er plass til 17cm runde der ja. Har selv montert i min P11. God plass. Skal ikke forundre meg om du får ennå større inn der om du modder litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvis deter 6,5" bak er det det forran og, for de er like... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 ok. grurer meg fremdeles til og plukke dørsidene. kan sikkert dra og kjøpe ei røs med klips først som sist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har aldri ødelagt noen jeg.. har hatt av mine flere ganger på begge bilene.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg