TurboTony Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 endelig har jeg fått tak i det jeg har leta etter lenge..... :D laksetrapp... noen andre inn-på forumet som har det på 140 .. Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 hehe:P detter er vell egentli ganske 80tall? men bra noen har det å bilene sine da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jeg er med i laksetrappklubben :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ler! Hadde det på min 142, blir seende ut som en rånete festbil :???: Tror den ble solgt med karoseriet jeg solgte, synd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jeg har laksetrapp i garasjen.....det er et must Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ler!Hadde det på min 142, blir seende ut som en rånete festbil :???: Tror den ble solgt med karoseriet jeg solgte, synd!! ja synd du solge det med den på.... kunne fått litt for den nå... de er skjeldene nå.... min har faktiskt volvo emblem nederst på venstre side :D (betyr det at den er lagd av volvo eller ? ) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ja det er sant det, men det går litt for fort noen ganger når man selger biler, blir levert med for mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ja det er sant det, men det går litt for fort noen ganger når man selger biler, blir levert med for mye har gjordt det en del jeg å !!!!! :hvaskjera Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg