Gå til innhold

Girkasse i 740 tic?

Ranger emnet

farlig

Anbefalte innlegg

Har ødelagt 4 M46 OD-kasser og 3 M47 5-speed. M47 tåler mindre enn M46. 3. gir er svakhet på begge kassene, men i M46 har du i tillegg OD som kan slure bort noen av belastningene som kommer.

Har endelig kostet på meg en Gettrag fra BMW nu og er svært fornøyd.. Monter det neste gang, slipper du fler problemer. For har du sprengt en volvokasse, kan jeg love deg det ikke blir den siste du tar. Har MAKS 220hk i bila mi jeg. Raskeste kassekveldinga var rudskogen i sept. Tok ca 1,5 t kjøring...

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ødelagt 4 M46 OD-kasser og 3 M47 5-speed. M47 tåler mindre enn M46. 3. gir er svakhet på begge kassene, men i M46 har du i tillegg OD som kan slure bort noen av belastningene som kommer.

Har endelig kostet på meg en Gettrag fra BMW nu og er svært fornøyd.. Monter det neste gang, slipper du fler problemer. For har du sprengt en volvokasse, kan jeg love deg det ikke blir den siste du tar. Har MAKS 220hk i bila mi jeg. Raskeste kassekveldinga var rudskogen i sept. Tok ca 1,5 t kjøring...

Og den M47 kassa ble jo ikke brukt hardt engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
pussig at det er Aisin Warner aw 03-71L som stort sett sitter på 940 turbobiler da...

som går med hvilken effekt? mm...

240_glt, euro96 har t-56 i 242'n, jeg og har kjøpt meg det nå, som straks skal inn.. skal du ha 5-trins ville jeg definitift heller gått for tko600! skal du ha ikke aldeles værst med effekt så er t-56.n gyd, kan gire den greit ned i bakakslingen da, jeg fikk nye utvekslinga mi i dag, 5.13, alikevel har jeg en teoretisk toppfart på oppunder 300km/t, noe som er mer enn hva bilen ser syn på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som går med hvilken effekt? mm...

240_glt, euro96 har t-56 i 242'n, jeg og har kjøpt meg det nå, som straks skal inn.. skal du ha 5-trins ville jeg definitift heller gått for tko600! skal du ha ikke aldeles værst med effekt så er t-56.n gyd, kan gire den greit ned i bakakslingen da, jeg fikk nye utvekslinga mi i dag, 5.13, alikevel har jeg en teoretisk toppfart på oppunder 300km/t, noe som er mer enn hva bilen ser syn på!

ok.. men hvet at ford siera er levert med en borg wagner kasse å den finner du lett runtom kring på høggeri.. er vist en del som har brukt di i cossie nor di bygger om fra 4wd til 2wd. er da seff løst hus på den..

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider