FE3T Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Må inrømme at RF`s nyere saker har jeg ingen erfaring med. men når valget står mellom RF og annensorterings utstyr som Pioner,Boss,Pyramid,Turbomax og tilsvarende. er det ingen tvil fra min side :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taad Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 dvs. at du hadde kjøpt RF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Må inrømme at RF`s nyere saker har jeg ingen erfaring med. men når valget står mellom RF og annensorterings utstyr som Pioner,Boss,Pyramid,Turbomax og tilsvarende. Ehhh.... Pioneer annenrangs??? javel og hva er da kvalitetsutstyr om jeg tørr spørre :hvaskjera Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taad Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Odd-Helge: Hva er din mening om Pioneer og RF, som jeg satte opp på forrige side, og evt. DynaBel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 tja si det da:) Pioneer er uten tvil et bra merke og tror nok det oppsettet der vil funke helt greit jeg(forutsetter bra montasje) nyere RF har jeg liten kjennskap til så det vil jeg ikke si noe om. ser du vil holde deg til et merke tørr jeg spørre hvorfor? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taad Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 uvisst egentlig.. :P Liker å ha alt i samme.. :P Har du noe erfaring med DynaBel?? Vurderer egentlig det opplegget som cossiemk1 foreslo: Quote: "Jeg ville droppa begge de forslaga, og heller kjøpt noe dynabel. Feks 1stk dynabel bf0804 til front/bak 1stk dynabel bf4501 til sub 2stk dynabel dy9410/12 Og 1sett peerless definition 5 eller 6" Total pris med 12" bass og 6" frontsett: 10790,- Da får du noe som spiller skikkelig bra, til en grei pris se mer på http://www.mamut.com/dynabel " Ang, Pioneer så tror jeg kanskje forsterkeren er litt liten til den suben, eller kommer den til å spelle bra fordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 joda den forsterkeren kan muligens bli liten for å drive elementet fullt ut men at det blir trykk med rett montering er det vell ingen tvil om. hvilken bil er det snakk om??? dynabel??? vet egentlig ikke, har kun vært borti subben deres og for å si det slik jeg var ikke fornøyd. finn mange andre alternativer i denne prisklassen som burde vurderes spørr du meg Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taad Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 skal inn i en calibra.. så du mener det Pioneer opplegget er verdt 10 lapper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 tja,du burde få grei lyd ut av dette men som sagt der finns mye annet jeg heller ville kjøpt Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taad Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 f.eks......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 ahh lista er lang:) la oss se . Focal med Audison eller Helix forsterkere. Hertz har jo litt å velge i. Alpine har en del snaks på lager. Cadence er ikke til å forrakte... dette er nok det jeg ville satset på Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 er 653 effektive watt på 6001 wiss den får strøm da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 RF og pioneer går fint sammen. denne ville klare å drive den subben ja Pioneer PRS-D5000SPL. hv med to pioneer TS-W306C da? de er knall. Siter D koste å værra kar. Kjør volvo!!! :cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg