renjål Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 det er bedre med pen soft is , enn soft penis ( eller er det det ? :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Nå skal det bli andre boller sa bakeren og dreit i ovnen. Du er ikke mann før det lugger når du driter. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 det er bedre å tisse på saga, enn å sage på tissen det er bedre og tisse på stolen, enn å stole på tissen Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 det er bedre å kødde med grisen , enn å grise med kødden :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by MrHappy WOOOHOOO...... Stå på folkens...sånt skaper så hyggelig miljø. Man viser liksom hvor varmhjertige og respektfulle man er. Keep up the good work! Go get`em kid. Det er langt bedre enn en del innlegg fra deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by Ascona Det er langt bedre enn en del innlegg fra deg. hmmmm :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by MrHappy hmmmm :rolleyes: Sånn, nå var vi vel i gang igjen:o hvis dere ser på der jeg skrivde ******. Der står det nå GRIS, så slipper vi avsporingen fra denne tråden i hvertfall. Så vil jeg samtidig beklage ovenfor folk fra bilforumet.net og si at jeg gjorde noe veldig dumt, og har fått leksa mi:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by HondaBabe En svensk en: Det er betre med røvera i poolen, enn polara i røven (jævla dårlig skrevet men lol) Slik skal den være: Det er bettre at røva en Polara en at ha en polare (kamerat) i røven! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 "Defa" får du mot cash eller krita, kjør aldri bil når du er drita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Fylla har skylda:rolleyes: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by ThugstaRacing Det er bedre å fiske i smutthullet en å smatte i fittehullet:D Her må jeg si meg uenig altså. Bra at noen er glad i å fiske.:op Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by GolfRallye Her må jeg si meg uenig altså. Bra at noen er glad i å fiske.:op Bedre å fiske i smutthullet enn å smiske med futthullet da? usj... Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Det er bedre å pule, enn å stå å ule Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 det er bedre å fise i teltet , enn å telte i fiser'n :P:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Man behøver ikke være rompis selv om man puler en kompis..... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg