alvelino Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvorfor går luftmengdemålern i stykker? Og hva er årsaken? Den gikk sund etter at jeg hadde en hard nedbremsing. Går det å fikse den eller må jeg kjøpe ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvorfor går luftmengdemålern i stykker? Og hva er årsaken? Den gikk sund etter at jeg hadde en hard nedbremsing. Går det å fikse den eller må jeg kjøpe ny? sikker på d er mengdemåler? ikke massemåler? ofte er det en tynn tråd som går fra ene endren av røret til denn andre enden.. kan ryke.. eller den kan gi feil signaler.. ikke enkelt å si hva som kan være galt med denn.. men den må byttes.. ingen som reparere slike.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hender dem brenner ut har jeg hørt, alså at trpden smelter ellr no sånt :S men hjelper å si åssn bil det er, om det er standard luftfilter eller åpent/konfilter o.s.v. Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hender dem brenner ut har jeg hørt, alså at trpden smelter ellr no sånt :S men hjelper å si åssn bil det er, om det er standard luftfilter eller åpent/konfilter o.s.v. hva har filteret med saken å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hva har filteret med saken å gjøre? Åpne filter gjør at mere skitt kommer til og litt mere bråe temperatur forandringer. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Åpne filter gjør at mere skitt kommer til og litt mere bråe temperatur forandringer. åpent filter slipper ikke mer dritt til d da.... filtrerer vell så bra som orginalt.. enste som kan være om d blir feilmontert eller slipper luft i koblinger eller noe lignende.. d er bare tull d du sier der, sålenge filteret er bra montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Problemet med åpne filter og luftmassemålere er at oljen som man setter inn filteret med kan legge seg på tråden i LMM... Dette er særlig et problem på VAG-biler etter det jeg har forstått. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 om det åpne filteret er skikkelig( jeg sier bare k&n!) og behandles/monteres riktig, er det ingenting som er bedre! men det mange gjør, er å sause filtere rikelig inn med olje, klemme rett på, og kjøre..men filteret må jo få renne fra seg/trekke til seg oljen..så det mange går på en smell med, er dette, og luftmengdemåler+olje=no gudd shit.. men målerne går jo avogtil uansett åssen de blir behandlet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.