Gå til innhold

Raphaugs mod HOF?

Ranger emnet

nomix

Er modden verdig for Hall Of Fame?  

58 stemmer

1. 1. Er modden verdig for Hall Of Fame?

• Ja
      38
    • Nei
      21

Anbefalte innlegg

raphaug: jeg synes modden din er dritfet, men litt kritikk til hvorfor jeg ikke synes den er HOF

den lambodøren ser ikke best ut...det ser egentlig ut som om den er borti resten av karosseriet på ett punkt.

bakfelgen ser skeiv ut

tåkelyset peker mot meg, ikke i samme retning som resten av bilen

de pinnene som holder catkilleren, er ikke plassert symmetrisk...

lakken synes jeg er dritrå!! du har litt mye høyere kontraster på bilen kontra bakgrunn, hadde vært bra med en annen bakgrunn, våt asfalt så du kan gjøre litt refleksjoner ned i den ? mørk himmel og mørkere vinduer, mer farge i de ?

bare noen idèer

mvh nedi

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

raphaug: jeg synes modden din er dritfet, men litt kritikk til hvorfor jeg ikke synes den er HOF

den lambodøren ser ikke best ut...det ser egentlig ut som om den er borti resten av karosseriet på ett punkt.

bakfelgen ser skeiv ut

tåkelyset peker mot meg, ikke i samme retning som resten av bilen

de pinnene som holder catkilleren, er ikke plassert symmetrisk...

lakken synes jeg er dritrå!! du har litt mye høyere kontraster på bilen kontra bakgrunn, hadde vært bra med en annen bakgrunn, våt asfalt så du kan gjøre litt refleksjoner ned i den ? mørk himmel og mørkere vinduer, mer farge i de ?

bare noen idèer

mvh nedi

Takk for litt skikkelig feedback Nedi!! :) Takker for forslagene, skal prøve ;)

Audi 80 1.8S 90'

Lenke til kommentar
Del på andre sider