Gå til innhold

Drive Forsterker 1600w

Ranger emnet

Alex_pioneer

Anbefalte innlegg

KJØPTE en drive forsterker med kasse og elementer av en bekjent for 7500 kr. Skal selge forsterkeren, men lurer på hvor cirka pris jeg burde selge den for?. Er en to kanals, 1600 W, 160A. Lite brukt. Fikk beskjed om at hvis jeg kjørte forsterkeren stabilt kunne den yte 2000W RMS hvis elementene ble seriekoblet og da motstanden halvert. Noen som har god greie på dette og evnt kan hjelpe meg. Han sa 4000 for forsterkeren som jeg ikke burde selge noe særlig under.

Mvh Alex :hammer :hammer

Her er et litt bedre innblikk på forsterkeren!!!

Crunch V-Drive V-2800 Car Audio Amplifier

http://www.mmxpress.com/crunch/v2800.htm

veritas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har prøvd å fortelle deg at den er verd 4000,- er du blitt lurt...

Denne forsterkeren får du kjøpt ny i USA til ca. 1500,-, så jeg vil anta den kan ha kostet 4000,- ny her til lands.

Om noen har en litt eldre Ljudia katalog, så kan jo dem finne ut en del.

Tror ikke jeg har en av disse lenger.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har prøvd å fortelle deg at den er verd 4000,- er du blitt lurt...

Denne forsterkeren får du kjøpt ny i USA til ca. 1500,-, så jeg vil anta den kan ha kostet 4000,- ny her til lands.

Om noen har en litt eldre Ljudia katalog, så kan jo dem finne ut en del.

Tror ikke jeg har en av disse lenger.

Mvh

Stian

Den er cirka et år gammel. Tviler vel på at fås kjøpt til 1500 kr vel? har du en link du kan gi meg på det.

Alex

veritas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er cirka et år gammel. Tviler vel på at fås kjøpt til 1500 kr vel? har du en link du kan gi meg på det.

Alex

Du tviler på det ja...

Har vel ikke brukt Google før heller du da?

Ett sted

Ett sted til

Enda ett

Pris i Danmark

V-2800 er forresten billigere enn V-1800!

:google

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tviler på det ja...

Har vel ikke brukt Google før heller du da?

Ett sted

Ett sted til

Enda ett

Pris i Danmark

V-2800 er forresten billigere enn V-1800!

:google

Mvh

Stian

Hm..er det mulig at jeg har feil forsterker type kanskje?? Legg på 24 prosent går til tollsystem i tilegg som du må legge på original kjøp,forsterkeren ligger minst på 12-1500 kr på en slik tung forsterker ved sending. ..ringte en forhandler og pratet med han, så at det er et dumt kjøp er det vel ikke...og desutten er v 1800 har en utgang, samt min har to.

veritas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..er det mulig at jeg har feil forsterker type kanskje?? Legg på 24 prosent går til tollsystem i tilegg som du må legge på original kjøp,forsterkeren ligger minst på 12-1500 kr på en slik tung forsterker ved sending. ..ringte en forhandler og pratet med han, så at det er et dumt kjøp er det vel ikke...og desutten er v 1800 har en utgang, samt min har to.

Mener du frakta ligger minst på 1200-1500kr? Frakta på en Hifonics XX Colossus er 1000kr og den veier en del mer enn den Crunch'en der. Og du har en V-2800 siden du har to kanaler og den er billigere enn V-1800! 4000kr hørtes ut som en vill pris for denne! Dessverre..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en slik v2800 sak og den var meget bra faktisk, og jeg trodde en stund at "selger" var seriøs da han sa den hadde kostet 7500kr... men faktum var at den ble solgt for 3679NKR hos ljudia i 2004. Jeg solgte min for 2300 ellerno

de har nettop solgt ut de siste de hadde hos mds i sverige. der kostet de 2999,- sek

men for all del, skal være en grei forsterker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah...for pokker...MDS var det :)

kan jo forsåvidt være greit nok det, fjorårets pris. Men saken er jo at den er lite brukt , så jeg kan jo sette 3000 på den hvis noen er intresserte. Frakten er jo dyrere ifra USA f eks som jeg tok standpunkt ifra, en det er ifra danmark eller sverige. MDS er jo velkjent side, og siden den er utsolgt der så er det kanskje en god forsterker. Har uansett kjørt forsterken på mindre en halv effekt av hva den gir på 1200 w SPL elementer i lukket kasse, og det durer ganske godt ja. Men uansett skal det vel litt til for å få den til denne prisen på det norske markedet. Og da slipper du jo også toll og andre avgifter.

veritas

Lenke til kommentar
Del på andre sider