Gå til innhold

Min Golf III 2.0 GTI

Ranger emnet

Glenn Skjæveland

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok,men åssen vet man har justert riktig?? :D

Går bare her å tripper nå¨,i vente på senkesettet og emblem fri grill.bestilte d

28 sep!!! :spider

Må bruke målebånd, og måle til et bestemt punkt...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,men åssen vet man har justert riktig?? :D

Går bare her å tripper nå¨,i vente på senkesettet og emblem fri grill.bestilte d

28 sep!!! :spider

hva mener du med justert riktig, mener du da om det er justert likt på begge sider?? hvertfall hvis det er det du mener så bruker jeg et målebånd der jeg måler fra selve ringen man skrur opp og ned til siste gjengen på demperen..

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med justert riktig, mener du da om det er justert likt på begge sider?? hvertfall hvis det er det du mener så bruker jeg et målebånd der jeg måler fra selve ringen man skrur opp og ned til siste gjengen på demperen..

Jepps d var d jeg tenkte på.Thanks hellothere

Legger nå snart forøvrig ut mine detaljerte planer med pics.Håper på en del innspill og comments!! :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer:

Frontfanger fra CSR:

Frontst-XX-Golf-3_567x340.jpg

Denne er jeg egentli veldi sikker på!

Men vurderer oxo denne:

ri104491.jpg

Eller denne!!?!??!?

Frontst-X-clean-Golf-3_567x340.jpg

Sideskjørt X 2.Vet ikke hvilket enda:

je1hx025.jpg

02.jpg

Bakfanger fra Dietrich:

0301.jpg

Eller kanskje denne!!??!

fkrl09.jpg

Blink fra Powerzone:

sk-bl0003.jpg

chrome speil.emblemfri grill og justerbart fra supersport er klart:

FKAM011.jpg

GWFahrwerk2.jpg

Golf3grill.jpg

Pluss mye mer.Skal lakkes til våren.Tenkte på audi rød.Er d mulig å få den i perlemor tro???Sitter her og vurderer eksos oxo,har lyst på 2ovale rør,en på hver side.eller hur??er ikke d litt sexy??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende planer.. :)

Har sett på samma fanger som du har, syns den er ganske pen. Personlig venter jeg til neste sesong før jeg begynner å vurdere så veldig drastisk hva som skal gjøres. Vil kjøre med originalfangere (muligens uten VR6-leppa) på vinteren og se åssen det går..

Men åssen er det med montering av fangere..? Jeg har null peiling og er avhengig av hjelp til å gjøre noe slikt, men ser at f.eks EyeCandy skal ha 3000 per fanger de monterer, noe jeg syns er litt dyrt, siden det koster like mye som fangern selv.

Monteres de i originalfester, eller må man begynne å borre selv..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min Vento og med den stylingen jeg har så, støpte jeg fast orginal fester på insiden av fangeren så da er det bare å tre innpå de festene som står fast i bilen, akkurat som den orginale. Men er jo litt pes å få støpt de festene på riktig sted i fangeren.

b6162244.jpg

Brukte noen timer på å tilpasse stylingen, men resultatet ble ganske bra syntes jeg:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende planer.. :)

Har sett på samma fanger som du har, syns den er ganske pen. Personlig venter jeg til neste sesong før jeg begynner å vurdere så veldig drastisk hva som skal gjøres. Vil kjøre med originalfangere (muligens uten VR6-leppa) på vinteren og se åssen det går..

Men åssen er det med montering av fangere..? Jeg har null peiling og er avhengig av hjelp til å gjøre noe slikt, men ser at f.eks EyeCandy skal ha 3000 per fanger de monterer, noe jeg syns er litt dyrt, siden det koster like mye som fangern selv.

Monteres de i originalfester, eller må man begynne å borre selv..?

Har ikke kjøpt fanger enda då.tror oxo jeg venter til våren,ikke helt sikker på

hvilken jeg skal ha ennå

3000 per fanger er dyrt ja.Jeg kommer nok til å gjør det sjøl,men er egentlig ganske grønn jeg oxo.Tror et par av festene passer

Hvilken fanger var d du likte best,Marvil?? hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den du har lagt ut bilde av er pen. De har en lignende en som ender rundt nederst (ellers helt lik den du har sett på) til 3000 spenn, har sett litt på den også.

Litt usikker på hva jeg liker, jeg har det med å se litt på pris også.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den du har lagt ut bilde av er pen. De har en lignende en som ender rundt nederst (ellers helt lik den du har sett på) til 3000 spenn, har sett litt på den også.

Litt usikker på hva jeg liker, jeg har det med å se litt på pris også.. :)

Den SVARTE du mener? har vel lagt ut 3-4 som jeg tenker litt på. :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min Vento og med den stylingen jeg har så, støpte jeg fast orginal fester på insiden av fangeren så da er det bare å tre innpå de festene som står fast i bilen, akkurat som den orginale. Men er jo litt pes å få støpt de festene på riktig sted i fangeren.

b6162244.jpg

Brukte noen timer på å tilpasse stylingen, men resultatet ble ganske bra syntes jeg:)

Stemmer ingen av festene på den nye fangeren til orginalfestene? vento hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ingen av festene på den nye fangeren til orginalfestene? vento hellothere

Jeg var med å monterte fanger på bilen til maroc, og der stemte festene - måtte bare ta av det "klips" festet som er brukt på orginalfanger...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider